Inlägg från: Nifelheim |Visa alla inlägg
  • Nifelheim

K*B*N, pratar del 11

Precis hemkommen från Södertälje. Har hämtat hem min nya pärla. Åh så blå och fin den är.. Skulle vilja ha en bebis att lägga i dock, kommer ju inte bli lång anv. tid med Elric

Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim
    Kavat skrev 2010-06-08 16:41:38 följande:
    Ångest inför dagis. Varför ska man alltid behöva "bråka" för att barnen ska få må bra.
    Vad är det det behövs bråkas om nu? Tråkigt hur som helst
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim
    zasata skrev 2010-06-08 22:11:40 följande:
    fröken: jag vill ha ditt regnskydd på T
    o jag vill ha vagnen som borde höra till regnskyddet
  • Nifelheim
    zasata skrev 2010-06-08 22:22:25 följande:
    den har jagg underbar vagn
    Jag har haft, men sålt
  • Nifelheim
    zasata skrev 2010-06-08 22:25:54 följande:
    varför det?
    Hade inte behov av den då. Tveksamt om jag har det nu heller iofs.
  • Nifelheim
    Pruseluskan skrev 2010-06-09 09:26:46 följande:
    *vill se bild*
    Men visst är det väll samma stlk på sits som i CC ?
    Yes, det är nog precis samma sittdel som till CC. E satt jättebra i den, men jag har inte provkört än..
  • Nifelheim

Hittade sladden till mobilen, så här kommer äntligen bild på det rosa håret. Nu är det tyvärr borttvättat Ni får ha överseende med att jag ser sur ut och är osminkad (och blöt och ruffsig i håret)

http://www.familjeliv.se/hem/nifelheim/gallery/phpt5ee9b.jpg

• Nifelheim
    Lokatt skrev 2010-06-09 13:41:30 följande:

Det var ju "bara" underhåret, fint ju Tilltalar rebellen i mig med Jag är ju blond nu med, har köpt två askar riktigt rött hårfärg, vet inte om jag ska slinga eller göra så med underhår jag med..

Tack, ja det är bara underhåret. Skulle nog ha blivit lite för mycket med hela håret chockrosa. Det var lite klarare rosa irl. Synd att Directions hårfärger går ur så fort. Gillade verkligen den rosa nyansen.
    Fröken Småland skrev 2010-06-09 13:43:32 följande:
    Vad fin du är! Men du ser vääääldigt ung ut *går och stryker ut de egna rynkorna*
    Tack. hehe jag ääär ung.. Fast kanske inte så ung som jag ser ut där
  • Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2010-06-09 14:17:13 följande:
    Det skulle kunna hända att jag åker dit nästa vecka igen, det beror på vad jag bestämmer mig för att servera på kalaset. Jag meddelar i så fall Såg dock inte om de hade små softshelljackor (skrev jag skal?) men det fanns superläckra gröna lurvar upp till 80 som jag snyftade lite över att de var för små.
    Hörrdududu! Har du glömt att du lovat att kolla efter vuxenlurv till mig?
  • Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2010-06-09 13:53:39 följande:
    Jag tycker gott att du kan färga hela håret, jättegulligt! Tycker inte alls att det är så dramatiskt att färga håret i "konstiga" färger nuförtiden, bara kul och sött.

Du ser inte ut att vara en dag över 14 på bilden men det vet jag ju att du är

Nu skall jag gå och packa upp mina kassar från Ge-Kås där jag och Maja var en sväng idag. Köpte några läckra skaljackor och lurvar till lillebror (precis vad han behöver - NOT) och en jacka till mig själv. Utöver det så blev det en massa kalasattiraljer inför Majas kalas nästa helg.
    hehe, fast hel-rosa skulle nog vara lite för mycket för att vara "jag". Tyckte att det var precis lagom med underhåret.
    Har haft helblått och helgrönt hår, och slingor i diverse knas-färger, men gillade den här rosa nyansen riktigt mycket... Undrar om det finns såna färger som permanent färg?
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11