Inlägg från: Nifelheim |Visa alla inlägg
  • Nifelheim

K*B*N, pratar del 11

Fröken Småland skrev 2010-06-16 15:52:36 följande:
    Jag känner på mig att jag kan ha missat någons gissning på när Kavats bebis kommer (även om det inte var särskilt många som gissade {#emotions_dlg.djavulsk}) Så här ser det ut nu i alla fall

25/7 Fröken Småland
    29/7 K Kavat
    2/8 Barnmorskan
    7/8 Asereht

Glöm inte att den som kommer närmast får döpa bebisen Skål
    Jag har HELT missat någon gissning. Jag tror på den 31/7

25/7 Fröken Småland
    29/7 K Kavat
    31/7 Nifelheim
    2/8 Barnmorskan
    7/8 Asereht
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2010-06-16 17:34:06 följande:
    Inte märkligt alls. Om inte folk har betalat inom en timme så brukar jag skicka Nifs ex och hans kompisar på dem Drömmer
    *fnissar*
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim
    Ekorrfamiljen skrev 2010-06-17 10:52:04 följande:
    Tack! Han har sovit liiite bättre nu. Gnället fortsätter dock. De på öppna förskolan blev nästan chockade igår, de har aldrig sett Vemund missnöjd. Tror att det är någon sorts utvecklingsfas i kombination med kanske tänder eller lättare förkylning..

Har ni sett uppropet mot Po.p och att de gör för mycket tjejkläder. Blev helt ställd för de är ju själva sinnebilden av unisex, men när jag gick in och kollade på deras sida kan jag inte annat än instämma. De har massor av fina kläder, men så är det massor av puffärmar och klänningar i de finaste tygerna.. Surt!

Är det någon här som är piercad i näsan? Min dotter vill pierca sig och jag har väl sagt ett halvt njaa, men det känns dumt att göra det nu på sommaren. Är det bara jag som är fånig eller? När man tatuerar sig bör man ju göra det efter att rötmånaden är över som tidigast liksom..
    Jag skulle INTE pierca mig under sommaren. Jäkligt onödigt att få in en massa bakterier o tjafs vid eventuellt utomhusbad. Dessutom borde ju infektionsrisken öka när det är varmt och fuktigt ute. Infektioner i näsan vill man INTE ha, det går "direktkanaler" upp till hjärnan därifrån har min mor predikat om

Har varit piercat överallt utom i näsan , men gjort alla på höst och vinterhalvåret.
  • Nifelheim

"MAMMA jag hittade dina TUUUTTAAAARRR! " vrålade Elric så att det ekade i hela tvättstugan i morse när han skulle hjälpa mig stoppa in tvätten i tvättmaskinen. Det var alltså en BH han hade hittat, ska jag tolka det som att jag har så små bröst att han tror att de är borta utan bh:n? Kyss

• Nifelheim

FrkS: har du sett  min inboxning?

• Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2010-06-19 22:10:56 följande:
    Nif: f'låt... Glömde svara. Gör det imorgon när jag får en stund över
    Ingen panik bara så att du hade sett det tänkte jag.
  • Nifelheim

Ekorren: Huh vad jag känner igen mig. Här har vi en pissjobbig period just nu, det går lite i vågor. E beter sig mer normalt i perioder, men nu har visst helvetet brakat lös. Vi är osams precis hela dagarna känns det som Så fort jag säger åt honom skrattar sk*tungen bara (och eller slåss) och fortsätter lik förbannat med sattyget. Ett tag har det fungerat bra att låta honom cykla på sin springcykel på hundpromenaderna, men nu drar han iväg som en avlöning. Han rymmer HELA tiden. Jag själv låser alltid dörren, men så fort någon besökande har glömt att göra det är han försvunnen. Som tur är så blir det väl bättre med tiden, men just nu är det tungt.

• Nifelheim

Jag gissar förresten på att frkS köpt en Emmaljunga scooter

• Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2010-06-22 10:10:32 följande:
    Nif: Glöm inte maila mig så att jag får din mailadress *skäller på*
    Va? Det hade jag ingen aning om att jag skulle göra ju Förvånad
  • Nifelheim

Supertack för paket och sommarpresent Fröken S Solig

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11