Inlägg från: Asereht |Visa alla inlägg
  • Asereht

K*B*N, pratar del 11

zasata skrev 2011-01-30 16:38:46 följande:
    www.blocket.se/goteborg/Bugaboo_bee_31079740....
    Den har legat sedan 8/12 och ingen svarar så jag antar att de bara varit för lata för att ta bort.
    Tant Pruselius skrev 2011-01-30 16:43:36 följande:
    Whiiiiiiiiihuuuuuu !!!!!! Nu äntligen 16:26 rullade CAM 007 rakt in i mitt hjärta/liv. Ååååå den är sååå fin! *tårögd* Nu ska jag putsa och ge den lite kärlek och sedan är vi redo... Så gott som att ingen bugga är komplet utan VÄRLDENS snyggaste bumperskydd Ase - hojta till så kan vi trava tillsammans på Ikea, dem har bra fika
    Weeeeeiiii! Kul! Det är så himla kul med nytt! Jag har inte mindre än 4 skydd på lista här. Jag måste beställa knappar men jag är på gång.

Hojtar absolut till för fika är trevligt och skulle det komma svar från annons så lär jag mailbomba dig!
    Tistel med fem ♥ sticklingar ♥   Blogg: www.stickig.se
  • Asereht

Lindadjo - finns risk att det är en del som behöver bytas. Det går tydligen inte att få tag i nya frogklädslar längre så det är camgrejor som gäller. Spontant känner jag att det är bättre att satsa på något frächare om man inte är ute efter delar.

• Asereht

*ha ha* VIlken diskussion.

Själv har jag inte sett röken av min mens sedan i oktober/november. Har gjort två gravtester med en månads mellanrum och båda var negativa.  När vi ändå talar om mens som beter sig skumt.

• Asereht
    Nifelheim skrev 2011-01-31 10:23:47 följande:
    Märkligt, men du har ju gått ner en del i vikt rätt fort. Då kan den ju bete sig märkligt på grund av det.
    Jag använder mig av den teorin också. Hoppas bara den stämmer!
    Tant Pruselius skrev 2011-01-31 10:22:47 följande:

Bildbombar

Denna mössa fick vi (T) av en av mina bästavänners svärmor - I love it !
    T har dock fått för sig att den endast ska användas när det bakas... men vi jobbar på det!

hon har en hals
    Söööt!
  • Asereht

varför annonsera på internet när man inte vill ha svar/frågor via mail. jag har aldrig förstått mig på det. *skakr på huvudet*

Själv vill jag inte ha en massa ärthjärnor som ringer och ställer dumma frågor (som inte läst annonsen ordentligt) eller jobbiga prutare i telefon.

• Asereht
    Lindadjo skrev 2011-01-30 21:24:35 följande:
    Grattis!!! Lite avis är jag oxå så klart... men min tid kommer kanske den med
    Om jag jittar en bee och gillar den så kan jag nog tänka mig att släppa grodan innan nedsläpp. Dvs om du inte hittat något annat innan.
  • Asereht
    Lindadjo skrev 2011-01-31 14:26:26 följande:
    Ohhh.... låter intressant Hoppas du gillar bee då. Du har ett halvår på dig att testa.

Jag har iallafall fått ett projekt på halsen nu, hux flux. Vi får se hur det blir.
    Jag tror det kommer att bli så i vilket fall som helst att grodan får gå under/efter sommaren. Då blir det ju dagisdags för nöffe och froggen är ingen dagisvagn om man säger så. Det är ju därför vi har happyn, en bee då som komplement inför stadsturer osv blir nog ganska lagom.
  • Asereht

Lägger till ovanstående, att då får du ju också välja vad du vill ha till och inte. Det finns ju lite att välja på. *s*

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11