Kavat skrev 2011-01-22 13:27:23 följande:
Vi troddde ju litens tänder var på väg när han var 2 månader, men de stannade precis under och har hållt sig där, men nu tror vi att de är på väg igen. Gnällfisen...

Han är redan 5.5 månad! Tiden går alldels för fort.
Han har växt ur 68 nu på de flesta kläder.
Min knöl försvann ju nästan, men nu gör den ont igen. Så ont att jag har svårt att gå. Vete katten, men tror inte de skär upp den i "onödan" och den gör inte så ont som sist de skar för då värkte den jämt. Nu gör den bara ont när jag går och ännu mer om jag bär liten.. Vet inte riktigt hur jag ska göra....

Nöffeliten har fortfarande strl 68 i po.p tights för de är stora i strl.

Sen har han en lindextröja i strl 92 men den lär ju vara felmärkt. *s*
Jag ogillar starkt knölar. *blä* Min är knappt hälften så stor som innan självtömmningen men fortfarande där. Långdragen process det här. Nästan så jag hoppas den tömmer igen så jag kan trycka ut det som är kvar så det bara blir svullnad kvar. Men så funkar det nog inte och jag tänker inte försöka med våld. *ont bara vid tanken* Jag ser misshandlad ut på hela halsen.
Du kan väl konsultera läkare och se vad de säger, även om det "bara" gör ont när du går så är det ju besvärande och har den börjat göra ont igen så blir det nog värre med tiden.