Inlägg från: Asereht |Visa alla inlägg
  • Asereht

K*B*N, pratar del 11

Jag vill absolut komma ned och eftersom det inte är runt semestertider så tror jag att jag kommer själv med nöffen Isf. Boende tas tacksamt emot om kavat har plats och Isf kommer vi med tåg/buss men troligtvis tåg eftersom det går snabbast. Vi kommer ju då behöva bilhjälp med bilstol. Går inte det att få till så får vi kolla upp hotell i närheten.

Iom att det är en lång resa och min man inte ens vill gå på mässan när den är i Sthlm så lär jag inte få honom intresserad av den i Gbg. Ska vara om han tycker det vore kul ändå och vill ta grabbsen på annan aktivitet. Ska undersöka saken. Isf ordnar vi boende själva iom att vi är så många då.

• Asereht

Jag har också en lindexförfrågan, eg ska jag inte handla men finns det någon som ändå ska dit och det skulle finnas overaller (skal & vinter) och/eller fixjacka i strl 86 så är jag intresserad (beroende på färg). Sms:a gärna isf ifall det är någon med mitt nummer om det är någon som inte har så inboxa ditt så sms:ar jag.

Skyndar mig att posta så att ingen hemma ser....

Tistel med fem ♥ sticklingar ♥   Blogg: www.stickig.se
  • Asereht

Åh, jag har inte sett den här skönheten som syskonvagn förut (uj):

www.blocket.se/malmo/Urban_Jungle_syskonvagn_tvillingvagn_31769352.htm&w=3

passau skrev 2011-01-24 13:20:24 följande:
    jag såg en petrol i 86 idag men såg ditt meddelande långt efter tyvärr...

jag hittade halva rean på coop idag och fyndade friends bäst i test overaller för 199:-, tog en 104 å en 110 inför nästa år... varför chansa
    Synd, men det var bara en chansning ändå. Har det kommit post idag? Hoppas den funkar på nya vagnen nu bara.
  • Asereht
    passau skrev 2011-01-25 09:18:20 följande:
    Jag skickade länken till tidningen här nu bergsbestigning och sortera mina tonårs-städlådor... = jag-orkar-inte-städa-så-jag-slänger-allt-här-och-t ar-hand-om-det-sen (eller 20år senare)
    Jag är nog tonåring fortfarande.

Svarade på sms:et.
  • Asereht
    passau skrev 2011-01-25 10:16:44 följande:
    Jag är oxå tonåring fortfarande men jag inser iaf att jag kan slänga något och att man inte behöver spara allt! gått igenom 3 lådor och nu frukost
    Nja, slänga....jo lite kanske man man vet aldrig...saker kan vara bra att ha!
  • Asereht

Ekorren: 86 och 116 Färg?
    K Kavat:
    Pruseluskan: Rosa - 98/104 annars regnbåge 98/104
    Angel: Rosa 122 eller stor 116
    Nif: 
    Asereht: Blå 80 (eller 86) Regnbåge 86 ( eller 92)
    zasata regnbåge stl 92

• Asereht

Min man upptäckte just att någon av grabbarna dekorerat ena väggen i det nymålade sovrummet (grabbsens) med hjärtan i tusch. Han var inte glad. Ungar! *suck*

Det är pga sånt här jag inte är så sugen på att göra stora insatser med väggar och möbler än. Det är ju en till marodör som ska igenom såna där hyss.

• Asereht

Zasata - Kul med ny vagn! Åh vad avis jag är, det var länge sedan jag fick något nytt.

Blir så sugen att jag ibland har lust att sälja allt men det är ju svårt att skiljas från något man gillar när man inte vet om man gillar det man byter till...

Är väldigt sugen på en Bee, men det är så pass stora pengar att det blir svårt så länge jag har de vagnar jag har.

• Asereht
    Fröken Småland skrev 2011-01-26 11:02:22 följande:
    Asereht: messa svar på What's app eller vanlig, jag stänger ned datorn nu.
    Svarat.
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11