Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

K*B*N, pratar del 11

mamma på vift skrev 2011-04-02 20:46:48 följande:
    Jag mår mycket bättre och har fått otrolig hjälp av proffesionella människor så nu går allt åt rätt håll igen och jag har växt som person. Jag har insett att jag ibland måste säga Nej och att jag inte alltid måste vara den starka.
    Kram
    helt riktigt...*kraaaam*
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2011-04-05 13:34:07 följande:
    Och DÄR kom mailet från SMD *svär lite*
    smd? vad har jag missat !
  • Tant Pruselius

Anpa - jag har oxå mailat på den, vill mest åt chassit då ingen av färgerna tilltalar mig... Funderade först på att byta beet men den får man ut mer för när man säljer så det är en dålig affär för mig, visst frk S ? El tänker jag fel?!

• Tant Pruselius
    AnPa skrev 2011-04-06 10:38:25 följande:
    Tant prus: du har väl en +? den får du garanterat mer för! 4500:- ligger väl de ute för? Jag har sålt både been och camen så jag är sugen på en groda eller cam, modell äldre. Om du får köpa den så kan du väl sälja ditt cam-chassi till mig *tindrar med ögonen*
    ja jag har en plusare...
    Tror dessvärre att grodhandtaget är för lågt för mig (och framförallt sambon) och jag tror även att ståbrädan funkar bäst på camchassit just med tanke på höjden?
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2011-04-06 10:52:53 följande:
    Nä, behåll Bee tills du har testat den ordentligt, det är en utmärkt sulky framför allt för storasyster.

När det gäller chassi så hamnar jag plötsligt i en intressekonflikt här: men jag tror att en sån hybrid är ganska svårsåld så det är bättre att behålla Cameleonchassit till den dagen din skall säljas *f'låt AnPa*
    *behåller bee* nu har jag ju fått förträffliga adaptrar oxå Hjärta
    och det är en grym sulky !!!!

AnPa - Vad har du för vagn nu? varför sålde du cam och bee?
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2011-04-07 05:34:35 följande:
    Hon kör ju Swift din tok!
    AnPa skrev 2011-04-07 08:37:07 följande:
    Amnings-gröthjärna prus? ;) haha skämt åsido, jag har ju en lime Swift! Jag sålde been (classic) i jan för att V hade bara några centimeter kvar till sufflan. Vi köpte den i somras beg för att ha som sommarvagn/resevagn för 3000:-, sålde för 2800:- så det var inget att snacka om. Camen sålde vi för att jag var sugen på en mindre vagn och en att till hösten kunna köra till dagis. Camen kändes som om att den var alldeles för dyr för att ha som det ändamålet och stor. Vi köpte ju camen helt ny i butik och hade en del tillbehör till (parasoll, sommarsuflett, mugghållare och åkpåse), fick 8300:- totalt, känns helt ok. Så nu har jag lite över att spendera på hybriden, om det nu blir den. Säljaren letar bee och prutar för fullt ;)
    alltså jag är ju helt lost i kolan, sorry *amningshjärna de luxe*
    Hoppas grod-camen blir din !
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2011-04-07 16:03:48 följande:
    Sån här rolig vagn hade grannhålans bibliotek

gullgosse där !Hjärta
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2011-04-07 18:56:49 följande:
    Min begåvade son slog just en sjua med en vanlig tärning
    hejja lilleman
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11