Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

K*B*N, pratar del 11

cirkuspuman skrev 2011-03-16 14:09:42 följande:
    Här är jag

Vi är äntligen kvitt influensan och jag känner mig som en helt ny människa *s* tänk att foglossningen som gjorde mig totalt förlamad för några veckor sedan inte alls känns lika jobbig när man är feberfri allt är relativt säger de va?!
    BF på söndag så här händer inte så mycket...försöker vila så mycket det går och tar det allmänt lungt!

Hur har ni andra det? 
    hejar på ! snart är det dags.... spännande! har ni något namn, visst var/är det en lillebror ni väntar - el är jag helt ute o cyklar...

jag ammar, sniffar bebis och gråter mest dagarna i ända..... lyckotårar för det mesta Drömmer
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2011-03-16 14:24:07 följande:
    Jag försöker färdigställa lite beställningar och smridigt underhålla nöffen vilket går sådär. Jag har byggt ihop min Bee och ska snart ge mig på den nyinköpta novan som ska strippas och kläs om inför försäljning på nytt. Nu ska jag käka lite belöpa och kolla på Hells Kitchen en stund.
    belöpa?
    O berätta mer om novan, vad är det?
    Asereht skrev 2011-03-16 14:27:26 följande:
    Åh bf snart! Känns som igår då jag bara väntade och väntade och nu trippar min lilla bebis omkring. Han har precis börjat gå och trippar omkring här och ser ut som en lätt berusad rumpnisse.
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2011-03-16 14:52:48 följande:
    Ifånska såkalrt för mellanmål av någon underlig anledning. *s* Den där fånen ahr mycket konstigheter för sig, jag föredrar nog mina felstavningar.

En vanlig standard nova bara som jag köpte för att sälja med min liggdel och en annan klädsel. Ingen kul färg utan helsvart bara men det får duga. Förhoppningsvis får jag den såld så att jag blir av med liggdelen.
    du är en riktig affärskvinna Skål

tycker att belöpa lät välldans spännande annars... vad blev det för mellis
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2011-03-23 21:04:03 följande:
    Vi har fått en ny förfrågan om medlemsskap i slutna tråden så då kom jag på att vi måste blåsa lite liv i den här så att vi kan lära känna lite nytt folk
    blås lite liv i mig då oxå tack...
  • Tant Pruselius
    AnPa skrev 2011-04-01 13:13:52 följande:
    Halloj! Känner igen många här inne från bugga-tråden bl.a. :) Skickade en ansökan till den andra tråden (medlemsgruppen) och blev presenterad för denna tråd av frk småland! :) Verkar vara himla trevlig stämning här inne så här hänger jag gärna, ifall jag får såklart? Kallar mig själv A här, är sambo med P (där har mitt nick kommit ifrån, när det ändå pratades om det :P). Vi har tillsammans lille V som är född 24 feb 2010. Gillar barnvagnar och har haft 4 stycken so far och vill gärna bli bättre på att fixa tillbehör själv. Projektet som ligger framför nu är en dyna till swiften i ett ursnyggt tyg från Ikea :) Kanske ska passa på att fråga, hur tjockt skumgummi använder ni? Kram sålänge!
    vad har du för färg på swiften? säger du chilli I will merry you!!m (gissar dock på flint)
  • Tant Pruselius
    AnPa skrev 2011-04-01 14:46:55 följande:
    Fröken Småland: tack och tack för mailet ang denna tråd :) Jo det har jag full förståelse för! Har också lite svårt för att lägga upp bilder mm så mig gör det ingenting, chit-chattar gärna på här sålänge! :) Hahaha ja, det är bara 4 än så länge. Vet egentligen inte vilken jag gillat bäst, alla har liksom sin charm (förutom teutonian vi hade från födseln tills vi insåg hur hjärndött det valet var och köpte en Cam
    vilken teutonia hade ni, ja körde på 3 fun innan jag insåg att jag inte alls gillade den, skranglig som en kundvagn
    Ekorrfamiljen skrev 2011-04-01 14:49:05 följande:
    Hej och välkommen AnPa. Jag är en blivande 5-barnsmamma som har haft så många vagnar att jag tappat räkningen och tyvärr (!) har jag fortfarande för många. Senast jag räknade var det nog 15 vagnar, men jag har lite svårt att göra mig av med saker. Det är en av anledningarna till mitt nick här. När vår bebis kommer i juni har jag dock tänkt sälja av några vagnar *snyft* och köpa EN ny som jag kan ha både som enkelvagn och syskonvagn. Vi får väl se hur det blir med de planerna.
    hejjar på city selecten , pease välj en röööööd!!!
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11