Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

K*B*N, pratar del 11

Fröken Småland skrev 2011-02-23 11:10:56 följande:

Ooooh, hittade... *vill ha*

*hittar inte*
  • Tant Pruselius

Nu ska jag framkalla bilder från okt 2010 till nu, har ju lovat mig sj att aldrig (ALDRIG) mer framkalla 3år i ett nafs (07,08 (T födelse år, tror ni det var mkt bilder bara detta år?)09) ett h-vette att sortera in i kronologisk ordning sedan...

så nu, ordning och reda pengar på fredag ! (nähe, inte för min del inte....)

Och , en fråga. Tänkte lite sent om sido göra en fottokalender till oss, gjorde ju till diverse närmast sörjande i julklapp (standard) men glömde liksom bort oss... Frågan är då -  ska jag göra en nu = ha det klart el ska jag vänta (kan ju ta till slutet av mars i "värsta" fall) tills bebben är här så den med får vara me? eller kommer jag ändå inte orka då???

i-landsproblem? Tuttproblemet har jag tänkt ska få vänta till den 3:e när jag ska till mvc... fast dödsångesten kommer nu varje kväll och sitter i över natten....

• Tant Pruselius
    Asereht skrev 2011-02-25 19:45:29 följande:
    Det var ju i P&T tråden som idén till den här tråden föddes. Lindadjo och jag spann ofta iväg om syprojekt till vagnarna osv så vi startade denna tråd för att inte komma ivägen för frågor och fakta. Det är fyra år sen nu!
    *avgudar/dyrkar ase och lindajo*
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2011-02-25 20:05:55 följande:

Välkommen hit ändå!
    Fröken Småland skrev 2011-02-25 20:13:18 följande:
     Lexis räknar jag inte riktigt eftersom hon är så ny och oförstörd
    *asg* henne ska vi nog komma åt oxå... moahahaha !!!
    Asereht skrev 2011-02-25 20:19:37 följande:
    Vi bor ju ute på vischan så jag förstår precis, därav att jag kör happyn. Jag har alltid gillat teutoniavagnar så skulle jag byta ut brion så skulle det bli en klassisk mistral. Vi får väl se vad som händer framöver. Till hösten blir det dagis för minigrisen och då säljer jag buggan/froggen. Vem vet, jag kanske säljer brion med och köper en mistral, eller något annat vändbart som funkar stabilt på landet.
    jag gillar inte alls teutonia, fast jag gjorde.... körde ju fun i 3 omgångar.. men den impade inte alls på mig, fattar inte att jag liksom inte fattade det utan försökte igen och igen.. Men Mistralen tycker jag ser trevlig ut, för den är utan det förbaskade fula "hönsnätsdetaljerna" som teutonia anamnade från 09. Så där är jag oxå lite sugen att pröva.... Har 2 kompisar som kör Cosmon som dem är supernöjda med, men dem tycker/tror iofs också att man bara behöver 1(!!!???) vagn....
  • Tant Pruselius
    Lindadjo skrev 2011-02-26 19:05:40 följande:
    Min syster är så! Det spelar ingen roll hur mycket jag försöker influera på henne. EN vagn bara!!! Usch! Och inte nog med det. När hon blev gravid andra gången så köpte hon en PRECIS likadan vagn till nummer 2 som hon hade till den första, fast bara annan färg. För att de var ju som nöjd med den modellen!!! VA!?!?!?! Är folk så? Är det normalt??? Är vi så onormala???
    Jisses *skakar på huvet* eller... eller eller dem som har kvar samma vagn till alla ungar !!! *kliar skallen*
    T har haft ciekus 12vagnar under sina 3år och då är jag en amatör
  • Tant Pruselius
    cirkuspuman skrev 2011-02-26 21:43:02 följande:
    Tack för era varma välkomnanden {#emotions_dlg.flower}

Känner igen dig från någon "Vänta syskon i mars/april-tråd"
    Välkommen hit!
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11