K*B*N, pratar del 11
Fast ni impulsköper vagnar som andra köper bil
Fast ni impulsköper vagnar som andra köper bil
Fast när vi pratar FÅ vagnar så har jag en nära vän som slår det mesta.... När hon väntade 1:an 06 så hade dom sagt att dom ville ha barnen tätt så dom köpte en PT E3 som hon har ÄNNU!!! Dom är dock ägare till en Chicco Lite som är deras andra resevagn. Ja ännu har jag inte berättat det västa... skrämmande nog så har det inte med råd att göra eller så utan ointresse, mannen hennes tjänar sjusiffror/år så hon hade kunnat shoppa loss en ny vagn i veckan om lusten funnits. Passau ska dessutom känna sig stolt då hon sytt mitt vindskydd som denna unika kvinna såg och gillade och sen har Passau sytt ett även till henne.... detta är det enda som någonsin funnits likt ett pimp i vagnen. Hon har haft coccon och åkpåse innan hon såg mitt vindskydd så om jag bara hade lärt känna henne liiiite tidigare så hade jag säkert kunnat omvända henne men nu är det lite sent påstår hon. Hennes yngsta är 1½år så det är många vagnår kvar om man vill men icke.... tänk er henne i tråden *fnissar* en katt bland hermelinerna
Aserath Prata inte UJ du låter så... *censur* Prata hellre EW du som hade den goda smaken
Men föresten vet ni vad det innebär tjejer???? Vi får en trådbebis via webcam =) Nu opererar vi in en cam på Prus så vi inte sviks denna gång också. Prus när är bf?
Men.... här kom jag in i tråden för att slippa allergisnacket som jag sitter med vbt och sliter mitt hår men så har ni också börjat.... ja ja jag får väl fortsätta med min ansökan så jag blir klar någongång idag eller hmm denna vecka...
Men alltså har vi inte en klar majoritet... jag röstar även att Prus ska använda koden... om inte annat så messa den till nån av oss tittar vi och iaf jag lovar att inget säga så kan du få din överraskning! Tycker det är klar misshandel av trådvänner som pågår nu *gråter en skvätt*