K*B*N, pratar del 11
Sitter och verkligen älskar Fr S.... Tack våran hjältinna!!! Du gjorde helt rätt, hellre stort än smått
Sitter och verkligen älskar Fr S.... Tack våran hjältinna!!! Du gjorde helt rätt, hellre stort än smått
Tjuter av skratt.... Fr S och hennes fotbollslag Snacka om Afrika om man ska dra paraleller till Korrens byline
Fr S: Du kommer se pengarna senast imorgon vid lunchtid... säg till om jag tänkte fel i ihopräkningen så för jag över mer... jag kom just på att jag inte ens vet summan jag förde över *trött i hjärnan*
Måste berätta om mitt superköp idag... dyna man kopplar in i ciguttaget på bilen som gör att bilstolen förvandlas till en varm och behaglig stol. Ord pris 500kr, rea 247.50kr och nu tadaaaaaaaaaaa 50kr!!! Barnens hus, C är helt överlycklig!
Jajustja fick avi från posten idag och som jag inte har något på ingång mer än från FrS antar jag det är jackan.... Å andra sidan glömde jag Gangsta rean som kom härromdagen så det kändes nästan som julafton att gå till posten, trist bara att det inte var något till mig i paketet för jag öppnade det verkligen med förvåning, oj har jag beställt detta????
Ha ha ha ja det är säkert shoppingkrok.... sånna har jag riktiga! Dock misstänker jag starkt att den är till för att fästa kaffekoppshållaren som finns till Explorern om man inte vill ha en sån ful standardhållare som jag har
Passau: C fick en 120cm från IKEA direkt efter spjälisen... har inte varit så duktig att göra en huvudbräda men ska jobba på det, dock har hon sängslöjan som hon kallar det även det från IKEA över sängen och ganska rosa rum i helhet så... Vi gjorde aldrig växa osv utan direkt 120 och jag hade en kudde under bäddmadrassen i början och så har jag låga ben på den.... händer att hon ramlar ur (hänt kanske 7ggr) och hon har bara vaknat en!!! resten klättrar hon upp sovande när jag kommer rusande av dunset
Supergrattis Nif och när ni räknas trådbäbisar så kan ni utan minsta tvivel räkna bort mig från listan som jag står i kö för sterilisering så...
Sommaren för 1½år sedan så gjorde C en sån där superhopp i fötterna.... köpte ett par nya sandaler för dom från våren var för små. Sen regnade det så dom blev inte använda nästan 2-3v och så kom mamma och då fick jag en utskällning att jag inte köpt nya skor till C fast jag sagt att jag skulle... Så dom "nya" var även dom utväxta så jag fick köpa ett 3:e par....
Passau Kan du möjligtvis skicka mig en skiva??? Hittade denna som jag tänkte köpa http://www.blocket.se/goteborg/Flashkort_for_Nintendo_DS_DSi__billigast__20814904.htm?ca=15&w=1
Tack Aserath Som ensamstående mamma så kan jag väl säga att min dörr inte direkt blir nedsprungen med beundrare, kort, choklad och blomsterbud. Chokladen är jag dock rätt nöjd att slippa just idag som jag börjat med superbantning inför solresan om 34dagar
Jag tror jag chockar er alla men främst mig själv... jag FICK blommor... Jag börjar kanske inse att jag ska se mig som lite bortskämd om detta fortsätter... blommor del av resa till Fuentaventura osv osv Hur gick detta till????