Inlägg från: Cs mamma |Visa alla inlägg
  • Cs mamma

K*B*N, pratar del 11

zasata skrev 2010-10-24 20:45:06 följande:
    usch och fy, men hoppas du haft ditt för i år då. :) Man "ska" ju ha det i snitt en gång per år ;)
    Holy crap då ligger jag illa till....  det var lääääääääääääääääänge sen sist
    R.I.P Moffa! SMS:a BESEGRA 3697 till 72988 för att skänka 50 kr till Cancerfonden till hans minne
  • Cs mamma

Aserath: Jag har kvar en klänning som jag köpte till första julen med C. Den har liksom inte råkat hamna på tradera ännu. Kolla http://www.villamagnolia.se/ProductDetails.aspx?productID=1261 fast den jag har har nättrumpetarm och inte heltyg

R.I.P Moffa! SMS:a BESEGRA 3697 till 72988 för att skänka 50 kr till Cancerfonden till hans minne
  • Cs mamma
    Kavat skrev 2010-10-28 17:03:27 följande:
    Jag fick hem ett par jätte söta tossor, nysydda som stank rök... Skriver man något i omdömet eller inte?
    JAAA!!!
  • Cs mamma
    Lokatt skrev 2010-11-01 10:34:50 följande:
    det är en salva eller? Har dragit på henne långärmad tröja och gett instruktioner om inget kliande. Fördelen med såpass stora barn som får det är ju att det går att prata med de och de låter bli så gott de kan.
    Arius är antihistamin dvs dämpar klådan för även om det går att prata med dom så sover dom ibland

Sen rekomenderar jag även Xylocain som är smärtstillande salva för dom som man råkat klia sönder alt i munnen eller någon annan dum plats.
  • Cs mamma

Aserath: Måste säga du ser förvånansvärt fräsch ut med tanke på hur din hals mår.... och så måste jag säga att du gömmer dina kilon väl.... för inte ser jag så många som du vill nottera

• Cs mamma

Jag kan lova att någon ägglatte kommer inte över mina läppar, jag kräks nästan av läsningen

Däremot såg jag i Metro idag att Gbg kommer få Stoff & Stil så personal i massor söktes

• Cs mamma

Alltså om pepparn ska vara vit eller svart beror på vilken hockuspockusskola man gått. I Tjeckien pratar dom svartpeppar. Men jag fattat att svenskarna tror på vit...

• Cs mamma

Ja i jakt på mens är vi fler... jag hade idag tid för cellprov och fick någon form av blödning såg det ut som när jag gick på toa  precis innan, äntligen tänkte jag såhär på dag 45 men när hon tog provet så säger hon inget om det och när hon kollar med vul så påstår hon att jag har ägglossning snart??? det har blivit sinnessjuka cyklar här sista tiden

• Cs mamma

Holy crap är risken så pass lång??? Har en engspråkig vänninna som ska ta kk snart och hon har fått allt på engelska men när det gäller just RISKen så sa dom att där får hon ta med sig tolk och det blev.... mig! Jag kommer få slita hårt dom timmarna är jag rädd. Det jag inte gillar är att jag har noll koll vad det är som skall översättas då jag tog mitt kort för snart erhm 13-14 år sedan eller något sånt så ni som gör risk och har iPhone kan ni inte snälla spela in iaf det som sägs "via radion" (jag vet inte vad jag pratar om utan bara vad jag fått höra)

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11