Inlägg från: Asereht |Visa alla inlägg
  • Asereht

K*B*N, pratar del 11

Mycket snack och liten verkstad är det definitivt här. Jag sitter ju här och kollar T och Blocket istället för sånt jag borde ta tag i.

Jag skyller på vaken bebis trots att lillgrisen (fisen?) ligger och pruttar på en filt. Japp, han låter osm ett knatterband och storebror ligger imponerad bredvid och fnissar.

♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Asereht

VARNING: Om någon ringer pål din dörr säger att de kontrollerar om duh ar fästingar på grund av varmare väder, ber dig att ta av kläderna och dansa runt med armarna upp. Gör inte det! Detta är en bluff! De vill bara se dig naken. Jag önskar att jag hade fått det här igår... Jag känner mig så dum...

• Asereht

Men vad skum texten blev, kopierade från en postning jag fick på fb. Men ni kan nog läsa ändå.

• Asereht
    Fröken Småland skrev 2010-04-28 11:58:53 följande:
    Tror ni att det är för tidigt att lägga ut sommarkläder nu? Typ badbyxor, shorts osv. Vill gärna bli av med eländet och det kanske är fler än jag som är ute i god tid *hoppas*
    Tror det börjar bli dags nu omman kollar på T.
  • Asereht

Nu har jag mailat på en massa annonser så håll tummarna för att jag får göra en bra affär. Inte för att jag har bråttom men när man hittar något av intresse måste man ju agera.

Har två högintressanta på "listan". En av dem har återkommit och uttryckt intresse. Nu hoppas jag att hon ska ta steget fullt ut för då gör vi affärer. *s*

Och japp jag är uttråkad, mitt roliga idag ahr varit räkningar och deklaration. Sånt blir man inte glad av!

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11