Inlägg från: Asereht |Visa alla inlägg
  • Asereht

K*B*N, pratar del 11

Pruseluskan skrev 2010-05-04 08:36:02 följande:
    men stod det inte beskrivet hur hon gjort? har för mig det, eller så har jag bara drömt...
    Jo lite grovt, enkel konstruktion men det förutsätter att du vet hur du virkar blommorna.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Asereht
    Fröken Småland skrev 2010-05-04 09:56:59 följande:
    Shit! Det är inte lite jobb och pengar som gått till och från Tradera när man har en sån
    Aldeles för mkt pengar! {#lang_emotions_ghost}

Men jag tröstar mig med att det hade kostat mkt mer om jag handlat allt jag handlat i butik tex. Så i slutänden har jag ju både fått tillbaka lite och sparat lite även om det kostat också.
  • Asereht
    Fröken Småland skrev 2010-05-04 10:06:09 följande:
    Fast du har ju sålt massor också, och följaktligen gjort vinst både vid köp och försäljning
    Precis.

Borde ta tag i utrensat och göra ett riktigt traderaryck men jag är lite lat just nu.
  • Asereht
    Lokatt skrev 2010-05-04 10:21:11 följande:
    nope, men nu kom jag att tänka på någe annat... har du sett nya spin? Fr.s jag tittade på spin i affär sist jag var i k-stad, det var ju du som pratade om den i göteborg. Men gud, den var ful alltså! Men ganska smart.
    Neee, var inte så impad av gamla. *s* Men jag ser den säkert imorgon ifall jag lyckas ta mit ut till barnvagnsbutiken (en bit utanför stan).
    passau skrev 2010-05-04 10:31:16 följande:
    jag har mönster på blommor men kan inte göra dem ;)
    Jag hittade enkel instruktion plus att hon med skyddet instruerade mig.
  • Asereht
    Pruseluskan skrev 2010-05-04 13:26:26 följande:
    sing är den som korren kör va? Grannen kör likadann... mig har den inte "vunnit". Men det verkar rätt poppis, på Torekällberget var den på 3 i topp tillsammans med Racern och Scooter.
    Här i stan rullar det många Sing och Fun men så finns det heller ingen bugga åf.
  • Asereht
    Pruseluskan skrev 2010-05-04 11:48:02 följande:
    den är uggly men säkert mycket mer lättkörd än racern. Glad jag krängde min, inte alls så rolig. Börjar åter få min rullerbug begär.... Grattis Kavat till billigt skydd!
    Jag har blivit mätt på RB. Fanns några på blocket såg jag när jag letade annat.
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11