• passau

K*B*N, pratar del 11

Asereht skrev 2010-05-25 14:49:02 följande:
    www.tradera.com/Jattefin-bugaboo-cameleon-mas...Jag har mailat säljaren här två ggr för att kolla om det går att hämta vagnen ifall man skulle buda. Hon svarar inte på det, snt gör mig misstänksam. Om jag nu skulle få för mig att buda så vill jag kunna hämta eftersom det inte är allt för långt bort. Syrran bor ju där.
    mailade henne för att se om hon svarar mig

skall se om jag hinner fota tyget innan jag sätter saxen i det...

har ju sytt Angels vindskydd snart så då får jag sy vad jag vill
    Fröken Småland skrev 2010-05-25 13:29:10 följande:
    Passau: läckra tyger! Skulle vara kul att se elefanttyget på en större bild så man får en uppfattning om hur stort printet är. Det rosa skulle jag gärna vilja ha till ett förkläde till Maja för det har jag lovat henne ett. Hon tycker det är kul att vara med och baka och lillebror har fått ärva hennes miniförkläde.
    tack för ideén!!!
    hehe... forts följer... :-P
  • passau
    Pruseluskan skrev 2010-05-25 21:44:48 följande:
    Idag har jag vart nere i Nyköping med min mamma och kikat i en superfin butik (www.vitarum.se) köpte bland lite ny-gammla franska kort, lite lek-bakgrejer till T, en knopp till T leksakskök, en lite prinsessgalge och en del mer Dem hade en jätte tuff emmaljunga från 50-talet, för fjuttiga 850 men den gick inte in i mammas bil annars hade jag absolut inte kunnat motstå. Dit blir det utflykt igen, helt klart.Sedan var vi till min morfars grav, själva anledningen till att vi åkte nerom. Han skulle fylla 80 i morgon. (Grattis bästa Morfar) Nu har han vart död i 19år, synd att han inte hängde kvar här i jordelivet lite längre. Hade vart kul och se vem han vart nu.......Nu ska jag duscha och sedan säng. Snart rammlar K nog in och Tuvaluvan har haft myshäng med farfar så henne har jag inte träffat alls idag (Hon sover när jag går till jobbet) Det känns trist men imorgon blir det massor mamma-tuva-mys.G'natt på Er!Just det om det är någon här som kör brio race med klädsel från 08 så hojta till, jag har den svarta "lappen" som ska sitta över fotstödet (borttagningsbart för tvätt) kvar här hemma då jag fick ett nytt 10:års modell chassi och då passade inte "lappen". Någon som kanske har använding av den?
    passar även på Sitty
  • passau
    Fröken Småland skrev 2010-05-25 21:51:19 följande:
    Riski verkar ju vara MIA
    mia???

har varit produktiv!
    en klänning till en 9-åring och ett vindskydd till Angel!
  • passau
    Pruseluskan skrev 2010-05-26 07:05:35 följande:
    jaha, har du sitty?
    japps...
  • passau
    Pruseluskan skrev 2010-05-26 09:23:41 följande:
    vill du ha? då får du inboxa adress
    Tack, men jag har fler sånna än klädslar

Ase och Z har ju brio iaf...
    en kompis har samma på Emmaljunga...
  • passau
    Asereht skrev 2010-05-26 12:21:28 följande:
    Jag ritar mönster på kasserade lakan, bakplåtspapper, genomskinlig plast eller liknande. Man tar vad man har alltså. Lägg dynan och rita av den runt om och dra ett streck i varje bälteshål. Inget tips förutom åka till närmsta barnvagnsbutik och fråga om de har en till övers. Jag har fått från vår.
    dom har inga... har redan försökt där...

provade med skoaffären förrut och fick en men den räckte inte...
  • passau

*främjar mig för alla vagnar*

maken är såååå nöjd nu, har bara 2 vagnar kvar...
    PT och en ny sitty...
    (när jag väl får postat den där j-a bb...) *svär*

• passau
    Pruseluskan skrev 2010-05-26 19:08:41 följande:
    Ja dem är fina, den är sambon sugen på. Jag gillar qaschkaien +2 eller en BMW x5
    vi har kollat på mazda 5 eller ngt liknande namn... gillar vår zafira men den måste nog flytta snart... (10 000 mil å låter ltie)
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11