Inlägg från: Cs mamma |Visa alla inlägg
  • Cs mamma

K*B*N, pratar del 11

Är det någon som ska på mässan på fredag som behöver en Avent zippicup eller två... "tjej"färger... Ihoprullbar haklapp och en vit vanlig "hård" finns även + jackhaklappar... *rensar*

• Cs mamma
    passau skrev 2010-04-05 18:27:14 följande:
    vad är avent varianten?vi pratade just på att slänga våra haklappar som luktar apa...vad önskar du istället för detta?
    zippicup http://www.consumer.philips.com/c/avent-baby-barnet-amning/pip-med-handtag-foer-sma-barn-260-ml-12-m-plus-scf602_12/prd/se/  har två en "liten" lila och en stor rosa. 3 handtag 1lila och 2rosa.

två lila fisherprice matskålar för att ta med mat där en sked finns  locket.

Rosa rullhaklapp och vit hård

Hmm kan säkert tillkomma mer... du kan få bjuda mig "in" på mässan
  • Cs mamma
    passau skrev 2010-04-05 19:32:52 följande:
    synd att jag inte visste d innan... vi har ju redan köpt biljetter...inget behov till vagn/garderob till fröken?
    Vagn? Garderob? Ha ha ha neeeeej jag vill inte ha fler vagnar =) Jag tänkte försöka förköpa på Storken men hmm kan väl säga att vi hittar något på mässan eller om du ersätter den
  • Cs mamma

Dyna vore faktiskt något... jag måste engagera mig i att göra en men har inte haft orken...

• Cs mamma

Ta en sopborste...

PT och tjej... jag dumpar ihop allt får du byta vidare =) ok?

• Cs mamma
    passau skrev 2010-04-06 13:16:50 följande:
    funkar, vad har du för särg på vagnen?
    Har den svarta vagnen och en dotter som älskar rosa, Tingeling och Prinsessor... Hon är vääääääääääääääääääääääääldigt enkel på den punkten men jag är mycket fundersam vart det kommer från då jag inte kan klassas som tjejtjej (tror jag, Kavat får vara domare)
  • Cs mamma

Garvar mig blååååå.... ha ha underbar bild!!! Jag ska aaaaaaaaaaaaaaaaldrig (ok 2veckor iaf) mer klaga på min lilla... även om hon är prinsessa och väldans rosa så är hon inte mes och supertjej utan ser verkligen ut som en minigris ibland efter dagis och kan verkligen stå upp för sig själv om någon försöker sno något

• Cs mamma
    passau skrev 2010-04-06 20:17:18 följande:
    japp, då har jag sytt till Angel, konsulterade min 3-åriga prinsess-expert som var nöjd med resultatet... sydde efter ett gammalt UJ-mönster då min pT är i stugan, hoppas det passar...Angel, brukar ni använda selen? har inte gjort hål ännu, om jag syr dit dom, ska jag sprätta hålen eller vill du göra det själv om du vill använda dem eller ska jag låta dynan vara "tom"?
    Har ALDRIG använt sele på C så snälla låt det vara annars funderar nog prinsessan varför det är hål i dynan =)
  • Cs mamma

Ser nu om tvålönskan men jag ska kolla om jag har en hemma...

Jag kommer direkt efter dagislämningen... är där runt 8:30 eller strax därefter så jag kommer då ringa Fr S och ställa mig med er och hoppas ni har en bra placering

• Cs mamma
    Kavat skrev 2010-04-08 19:11:52 följande:
    Och jag då? Föresten tens och foglossningsbälte.. Pliiiiis!
    Bälte är check men TENSapparaten har inte hittat hem ännu  men är efterlyst rätt akut så den kommer snart...
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11