K*B*N, pratar del 11

Ahaa... Nä, han vågar nog inte och speciellt om jag säger att ni ska skälla! Han har blivit så beroende av tradera att han aldrig hinner vara på FL. Trist typ!
Nä, jag sitter och surar i vardagsrummet med den bärbara datorn, men nu låter det som om pappa inte är tillräckligt sällskap för Vemund, han är nog hungrig och det är det bara jag som fixar än så länge..
Sarah: Jo, jag vill ha det setet!
*pust* Har läst ikapp så att jag bara har 10 sidor kvar här nu..
Grattis i efterskott till Pruseluskans T!!
Asereht: Snyggt smycke från Lokatt. Har också beställt, men i fotovariant. Jag har faktiskt inte "hunnit" sy någon bandana än, men jag skaaa. Har några från Ge-Kås som jag använder till Vemund nu när han "kör bil" med munnen hela tiden.
De borde gå att sy utan overlock utan problem.
Fröken Småland, Angel och Zasata: Kul att få se er irl också! Synd att jag missade passau..
Kavat har jag ju träffat förut, men det var förstås också väldigt trevligt att träffa dig o maken igen. Såååå söta o goa ungar du har!! Det var Frk S lilleman också förstås.
Jag är helt slut efter att ha kört typ 60 mil på dessa dagar och det bara gungar i hela kroppen/huvudet men idag var det bara att göra sig klar och åka till handmottagningen med Vemund för ny skena, imorgon är det barnläkaren och på onsdag bvc och vaccin. Phuuu..
Är det någon som testat nya napparna från MAM? Vemund har en (ROSA!!) i munnen nu och verkar väldigt nöjd. Den var mycket mjukare än jag kunnat föreställa mig och modellen var smidig tycker jag, men aldrig att jag skulle ge 100:- för EN napp i butik, det kan de ju bara drömma om.
Nähä, har Sarah fått sin bebis än? *läser vidare*
Tack!
Iuuuh! Vemund fick en sån där plyschkrokodil med unge (ICA ni vet) av sin gudfar med fru. Nu hade han tappat ungen på golvet så maken har lagt upp den på datorbänken. Jag sniffade lite på krokodilen och den luktar bläh - hunden har tuggat på den!! Han (hunden) åt även upp min mörka choklad - en hel kaka!- som jag tänkte haft till eftermiddagskaffet. Han har rotat fram den ur min väska, fått av både ytterhölje och folie!!
Duktig, men inte så smart hund. Dels är väl choklad farligt för hundar och dels är det ALLTID farligt att stjäla godis från MIG!!
Ooops! Han åt nog nästan en hel kaka! Det var mörk 75 % choklad.
Får be maken ringa veterinär som har jour då..