Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

DeniZeus skrev 2011-04-17 22:20:34 följande:
    Hej, 
    Tänkte höra med er om någon har en Maclaren Techno XT och kan säga nått om den?

Är ute efter en sulky och blev helt såld på just Maclaren. :) 
    Jag har inte haft någon men har klämt på en kompis Techno och den var verkligen väldigt lyxig för att vara en sulky. Själv har jag en Triumph som ligger flera steg under Technon och den är verkligen väldigt enkel och avskalad. Lindadjo har haft några stycken, vänta tills hon kommer in
  • Fröken Småland

Just det, en MacLaren Quest kan också vara ett (billigare!) alternativ till Technon, den har det mesta som Technon har, bara inte det sista lull-lullet.

• Fröken Småland

Jupp, hänger i Buggatråden också, flera av oss här i K*B*N-tråden hänger där, det tycks som att jag har haft dåligt inflytande över dem Oskyldig Flört

• Fröken Småland
    AnPa skrev 2011-04-18 10:55:33 följande:
    Passau: Jag tänkte slänga in en beställning hos Kidz nu, ville du samfrakta eller ska du vänta? Frakten blev inte så dyr, har varor för 1310:- i varukorgen och frakten går på 47:-

Jag kommer inte ångra mig om jag tar en offwhite suffla till orangea (ens ett ord? :P) frogen va?
    Haha, Fröken Småland tar tillfället i akt att bilda tråden hur man böjer färger som slutar på vokal.

Den röda vagnen. Den vita vagnen. Den blå vagnen. Den orange vagnen. Cool

Och ja, du kommer definitivt att ångra dig om du inte köper en offwhite suffla. Det borde faktiskt alla ha Tungan ute
  • Fröken Småland
    AnPa skrev 2011-04-18 11:05:32 följande:
    Hahaha! Jag vill gärna skriva offwhitea också :P Jag kör på en offwhite helt enkelt Flört
    Det låter klokt! Vi vill se bild på din orange och offwhite vagn sen
  • Fröken Småland
    Tant Pruselius skrev 2011-04-18 14:11:05 följande:

Lattehållaren är bra till mkt !
    passau skrev 2011-04-18 19:03:08 följande:
    Fr S, tror d e en på Dagis som har den vagnen, har iaf sett en lilnande där... Den blir för stor Ohios löd för min smak...
    Ohios löd? (ihopfälld?)
  • Fröken Småland

Irriterande med oärliga säljare!

Idag skall jag åka och bada med mina och brorsans barn. Det är standardutflykten i vår familj

• Fröken Småland

Hej tråden! Efter en hektisk gårdag fortsätter dagen i samma spår. Idag skall jag förflytta mig 13 km i bil och lämna av sonen på påskfest på dagis under pågående seminarium utan att det märks. Klarar jag det så har jag överträffat mig själv

SKulle kommentera en massa men har glömt tyvärr. Vårvädret är i alla fall härligt! Solig

• Fröken Småland

Jäjjjj! Heja mig själv, det gick hur  bra som helst OCH min studiegrupp gjorde i princip hela examinationsuppgiften igår, utan att veta att veta om det *gillar*

Glad påsk alla!

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11