K*B*N, pratar del 11

Så här käck såg min son ut när han somnade i "stolen". *fnissar*
Han har börjat suga in sin underläpp, ser helknäppt ut. Sen gör han precis som alla de andra tefatsögon när man har blixt. jag har många sådana foton på allihop. *he he*
Hoppas alla "tummar" blir normala nu. Så irriterande när de blir tre milimeter stora. Klickbara ska de vara iaf.
Nu är ew:n putsad i minsta detalj. Duger inte det så får det vara. Sååååå sugen är jag inte på en fyrhjuling att jag lägger till pengar.
Å jag får anfall, hittar inte manualen. Den var inte där jag trodde den var. Vart sjutton har den tagit vägen??? *desperado*
Morrn/middag i tråden!
Hur har er valborg varit?
Vi åkte här ifrån vid tretiden, var framme i sthlm/Jakan vid 16:40 vilket innebar att vi för en gång skulel höll tidsplanen och det trots otroligt rörig trafik (olyckor i båda riktnigar).
Mötte upp en tjej i Jakan och vi skiftade vagnar. Typ, hej jag heter...handskakning...titta lite...ok...trevligt att göra affärer...så var det klart!
Så min numer fd EW bor i Jakan på gatan mitt emot huset där jag bodde i 8 år som ensamstående mamma. Känns lite lsutigt faktiskt. *s*
I min ägo har jag nu istället en Brio Happy som är en årsmodell nyare än min var och som har en helt oanvänd sittdel. Chassit är blanskvart, eg är jag inte mkt för lackade chassi men jag står ut. Liggdelen är kamelfärgad. Dvs denna: www.tradera.com/Barnvagn-Brio-Happy-09-auktion_340816_111621668
Inte min auktion alltså och ja om någon budar "positivt" så finns ingen vagn att hämta, men det är ju inte mitt problem. Egna bilder kommer så småningom.
Hitills är jag faktiskt positivt överraskad. Använde vagnen igår kväll och den var ruskigt skön att köra för att vara fasthjulare Var lite orolig att den skulle vara tung eftersom gamla brio duos är kända för att vara tunga men denna är faktisk lätt som en fjäder. Jag lyfter den utan ansträngnind i och ur bilen. Den blir lite stor med liggdeln på men det är ett plus att den går att fälla så. Vu har ju kombibilar så det är inget höjdproblem.
Jag har ingan aning om vad chassit heter men det är inga finesser utan vädligt basic. Hjulen är jag inte helt förtjust i. Hade aldrig valt dem själv. De är punkteringsfria men väldigt breda. Men av lättviktsmodell. Jag skulle hellre valt hjul av denna modell: www.blocket.se/stockholm/Brio_Happy_barnvagn_2009_27102088.htm&w=2 Eller kanske inte. *s*
Hur som helst så har jag ett set sådana här hjul www.blocket.se/stockholm/Brio_Happy__nyservad___hardlift__sittdyna_m_m_27124654.htm&w=2 liggande i en garderob här hemma eftersom jag är den hamster jag är.
Hur som helst känner jag mig nöjd med bytet. Det gör att jag slipper hålla på att annonser och ha med en massa intressenter som inte gör slag i saken att göra. För att inte tala om alla prutare man slipper. Så slapp jag dessutom leta nytt och fick på köpet en ny vagn (modellmässigt) vilket jag inte hade tänkt mig. Känns väldigt lyxigt med nyvagnskänsla tycke jag. Inte för att min EW var ett dugg sliten men jag har ju använt den och liggdelen var begagnad. Men jag är nöjd och hon jag bytte med är nöjd och det är ju huvudsaken.
Förutom vagnbytet så hade vi en lugn och trevlig middag hemma hos min mor med henne och min morfar. Sedan tog vi en prommenad ned till idrottsplatsen där det var brasa och tivoli. Min mor bjussade killarna på tre åk var och sockervadd så det var tre väldigt trötta, lyckliga men väldigt kladdiga killar när vi gick därifrån! Efter en fika uppe hos mor efter så åkte vi hem. Vi var itne hemma förren strax efter 24 så idag är vi lite sega allihop.