K*B*N, pratar del 11
Den är i skick som ny, känns nästan som jag rullat ut den ur butiken nyss. Det är bara hjulen som skvallrar om användning.

Oh, måste ju berätta. Vi var ju på valborgsfirande i en stockholmsförort och det var väldigt kul att barnvagnsspana, nöd som jag är så gick jag ju och kollade in vagnar och skötväskor.
På syskonvagnsfronten var det många uj:s. En BT tror jag att jag såg.
På singelvagnsfronten var det väldigt blandat. Några uj:s, någon bt men mest brios och emmaljungas faktiskt. En bugga och typ 10 buggalookalikes av olika märken. Och så ett gäng retrosulkys! Har aldrig sett så många fina retrosulkys på ett och samma ställe. Blev ordentligt avis på en urfin emmaljungasulky som såg ut så här (japp, jag smygfotade en vagn! ) Tyvärr fotad med mobil i mörker och småregn men ni ser ju vilken pärla! *avis*
Kontrasterna var enorma där vi var. Det var blandat med folk från Spånga, Bromsten, Ringkeby och Tensta. Ni kan ju föreställa er. Maken som föreslog att vi skulle åka uppåt i år sade bestämt att nästa år stannar vi hemma i lugnet. Varje gång jag varit upp till sthlm är jag lika glad att jag bor där jag bor när jag åker hem. Jösses vad folk och vilket stök och vad folk är otrolig icke hänsynsfulla. *grrr*
Bland annat såg jag en kille i tolvårsåldern som gick med sin pappa och lillasyster. Pojken gick förbi en man med hund som stod i en kö och på vägen förbi sparkade han hunden i baken och pappan sket fullständigt i det! Hade det varit ett av mina barn (som iofs aldrig skulle göra så) hade de fått sig en rejäl uppsträckning! Hade jag varit närmre hade jag f*n rytit till åt grabbfan med pappa. Synd att hundägaren aldrig märkte vad som hände. *arg*
Hur cool var inte denna då!
crochetra.blogspot.com/2010/05/varpimp.html
Den ser ut att bli billig!
www.tradera.com/auction/auction.asp