K*B*N, pratar del 11
Söta virkade kaniner på marknaden.
Och när jag ändå bildbombar så passar jag på att visa lånevagnarna på en av de stora danska nöjesparkerna

Söta virkade kaniner på marknaden.
Och när jag ändå bildbombar så passar jag på att visa lånevagnarna på en av de stora danska nöjesparkerna
Kolla in tyget i bakgrunden (för det är ett tyg va?) Läckert!
http://www.got2get.se/belysning/golvlampa/33864.aspx
Jag hittade just FEM kattungar
*räcker ut tungan åt Nif* Jo, kattungar var varken otippat eller ovälkommet men FEM? Hon har fått två resp en kattunge tidigare år så det var något av en överraskning att de var så många. Tror ni förresten inte att jag behöver köpa en vagn till dem för att underlätta för mamman?
De kom igår, mamman visade tydligt att något var på gång så mannen öppnade till garagevinden där hon låg förra gången och vips hoppade hon upp och några timmar senare när jag kollade så var de födda och mamman jättemallig. Vi tar inte bort någon utan hoppas på att bli av med dem . Till hösten skall vi sterilisera mamman.
Skall visa kort när jag sitter vid datorn, ingen av dem är speciellt vacker dock
Jag hade helst velat ta bort två av dem, mycket för att underlätta för mamman men också för att kunna behålla alla om vi inte blir av med dem. Men hur gör man (rent praktiskt)? *ryser vid blotta tanken*
Aldrig i livet! Jag tänkte om det gick få tag på eter eller nåt. Min kompis som jobbar i djuraffär använder det till hamstrar och marsvin och sånt, det är helt smärtfritt och snabbt. Självklart skulle jag göra det de närmaste dagarna men jag vet inte om jag fixar det. Har aldrig tänkt tanken innan men vi har varit bortskämda med två ungar/kull och då kommer saken i ett helt annat läge.