Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

Söta virkade kaniner på marknaden.

Och när jag ändå bildbombar så passar jag på att visa lånevagnarna på en av de stora danska nöjesparkerna

• Fröken Småland
    Asereht skrev 2011-04-30 14:51:36 följande:
    *love* Kaninerna!

Cool vagn...*fniss*

Oj vad minifröken är lik bror sin på det kortet!
    Är hon? Jag tycker de är så olika, även om båda är lika sin pappa
  • Fröken Småland
    AnPa skrev 2011-04-30 15:25:23 följande:
    Några av er har väl/har haft mountain buggy vagn? På tidigare modeller satt det ju praktiska små väskor/neccesärer på varukorgen baktill och på de senaste så har de tagit bort dem *muttrar högt* Jag tycker att de verkar smidiga att ha lite blöjor och småsaker i och vill gärna ha sånna till min Swift. Funderar på om de går att köpa löst någonstans eller om man måste få tag i en gammal varukorg?
    Jag har en gammal UJ och på den är det en (skitbra!) ficka på varukorgen. Jag visste inte att de tagit bort den, uridiotiskt ju
  • Fröken Småland

*räcker ut tungan åt Nif* Jo, kattungar var varken otippat eller ovälkommet men FEM? Hon har fått två resp en kattunge tidigare år så det var något av en överraskning att de var så många. Tror ni förresten inte att jag behöver köpa en vagn till dem för att underlätta för mamman?

• Fröken Småland

De kom igår, mamman visade tydligt att något var på gång så mannen öppnade till garagevinden där hon låg förra gången och vips hoppade hon upp och några timmar senare när jag kollade så var de födda och mamman jättemallig. Vi tar inte bort någon utan hoppas på att bli av med dem . Till hösten skall vi sterilisera mamman.

• Fröken Småland

Jag hade helst velat ta bort två av dem, mycket för att underlätta för mamman men också för att kunna behålla alla om vi inte blir av med dem. Men hur gör man (rent praktiskt)? *ryser vid blotta tanken*

• Fröken Småland

Aldrig i livet! Jag tänkte om det gick få tag på eter eller nåt. Min kompis som jobbar i djuraffär använder det till hamstrar och marsvin och sånt, det är helt smärtfritt och snabbt. Självklart skulle jag göra det de närmaste dagarna men jag vet inte om jag fixar det. Har aldrig tänkt tanken innan men vi har varit bortskämda med två ungar/kull och då kommer saken i ett helt annat läge.

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11