Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

bohusbebis skrev 2011-05-20 12:29:04 följande:
    frk småland... blev ju jättenyfiken ju... laddade tom ner itunes (som jag visst inte har hunnit få in i denna dator)
    men jag rensar min interna hårddisk, no worries... (dessutom orkade jag inte uppdatera nåt grafikkort eller vad det var utan bara klickade bort itunesladdningen åxå)
    Nämen klart du får ladda ned programmet, bara att söka i AppStore (jag skrev iTunes för jag är ett pucko ). Sök på *host* det som jag skrev tidigare så hittar du "mitt" program
  • Fröken Småland
    AnPa skrev 2011-05-20 13:12:59 följande:
    Frk småland: Jippie Jag har lyckats övertala blivande maken också så om inte sjukdom hindrar oss så kommer vi Ska bli så kul!
    *gör vågen*
  • Fröken Småland
    Ekorrfamiljen skrev 2011-05-21 19:02:16 följande:
    Vilken camping ska man välja? *har ingen husvagn*
    Såg du inte min länk? Testar igen. Det finns stugor att hyra. Vi sätter nog upp förtältet men har inga sängar eller värme där ute så det är nog inte så lämpligt för de små

parkenzoo.se/boende/
  • Fröken Småland
    bohusbebis skrev 2011-05-23 19:59:33 följande:

Va tyst å lugnt det var här inne idag då....

Men hos oss är det livat! Vi rusar runt i huset med vår läckra lime-Swirre! Tjoho vilken goding!!!

Oh vad kul att din också kommit fram! Roligt att ni båda blev nöjda
  • Fröken Småland

Bohus: du har väl inte missat att det är 100 gratisauktioner på Tradera fram till midnatt? Det är därför det är så tyst här

• Fröken Småland
    AnPa skrev 2011-05-23 20:11:41 följande:
    Hahaha, alla har roat sig med att rensa förråden menar du? Nu borde ju bohus våga sig på tradera igen *kommer från hon som aldrig vågat*
    VA?!?!?! Har du aldrig Traderat? Trodde inte att det fanns någon kvar som inte gjort det
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11