• passau

K*B*N, pratar del 11

Fröken Småland skrev 2010-05-31 18:42:28 följande:
    *trummar otåligt med fingrarna i väntan på Passaus tillkännagivande*
    ingen som svarar...
  • passau

Fr S- pratade just med U om klädseln, hon skulle kolla med maken om dom skulle spara den eller sälja den...
    återkommer...

• passau
    Fröken Småland skrev 2010-05-31 20:56:53 följande:
    Tack Fast frågan är hur möglig den är... Men det går ju alltid att slakta och använda den som mönster även om det skulle vara synd på en sån snygging. Jag har en liten idé om att köpa denimtyg och sy en sittdel i det, tror att det kunde bli fint om färgen är rätt Egentligen är jag inte mycket för denim men det är så tacksamt eftersom det dels tål slitage och dels t o m är snyggt med slitage. Och så är det lättmatchat. Måste nog sticka till Furulunds endera dagen
    möglig som i prickig...
  • passau

Fr S, jag vill med shoppa roliga saker snart kommer jag å våldgästar bara för att få följa med. *så d så!*

• passau
    Fröken Småland skrev 2010-05-31 21:38:48 följande:
    Nu när jag skall sy en alldeles egen klädsel *hjälp* så måste jag ju lära mig hur man sätter dit tryckknappar. Var hittar jag sånt tro? Furulunds? Eller finns det någonstans på nätet?
    jag är grym på knappar... haha...

va i ured igår...

men Osby, Älmhult lite glasbruk

Nu SKA jag gå å sova så inte kl blir så mkt igen...
    skriver jag mer här i kväll så skäll på mig!

GO`NATT!!!
  • passau
    Asereht skrev 2010-06-01 12:13:40 följande:
    Nu får jag ett riktigt anfall! *gråta*Precis när jag postat mitt inlägg med gnäll om auktionen jag itne budade på för att jag inte hade råd så ringer min morar och berättar att han satt en en större summa pengar på mitt konto efter mormor. Jag är djupt tacksam speciellt eftersom det är lite tight just nu ekonomiskt men samtidigt kan jag inte låta bli att gräma mig över det där topsetet lite extra nu!
    var glad åt att du har extra istället!

samtidigt som jag skrev d hittade M mina ringar som låg på skrivbordet och nu är förlovningsringen borta!!!finns ingenstans! :-O

jädra skit! igen... vi tappar bort våra på löpande band...

M har fått en stege över sig idag... hon välte den över sig...
  • passau

hittat ringen! makens e dock borta*L* vi borde inte vara förlovade, gifta går dock bra... dom ringarna har vi koll på*L*

M är pigg och glad och jag får klappa på hela huvudet, men lite läskigt är det... (med stegen)

• passau
    Fröken Småland skrev 2010-06-01 19:40:00 följande:
    Nif: blev det någon P&T eller?
    jag skulle ev behöva "låna" dej lite...
    dom jag sålde bb till är inte nöjda med vagnen och klagar på att liggdelen lutar åt huvudet till...
    vi har ju inte använt liggdelen så den kollade aldrig jag...

vad kan man göra åt det?
    sagt att man kan dra banden mindre i fotändan...
  • passau
    Fröken Småland skrev 2010-06-01 20:24:02 följande:

Passau:

Ja du, jag har ingen lösning på det problemet tyvärr. Många Bugaboo och i synnerhet Gecko har haft lite lutning framåt och i Bugabootråden har en del löst det med en liten kudde men det är ju inte riktigt meningen... Om det hade hänt mig så hade jag nog provat att fästa liggdelskardborrarna lite lägre ned på ramen om du förstår vad jag menar. Normalt sett så sätter man dem så att tygkanten hamnar i höjd med ramens övre kant men kanske man kan sänka dem där bak då? Så att hela tyget lutar nedåt bakåt och jämnar ut det som ramen lutar nedåt framåt. Du kan ju tipsa om Bugabootråden och be köparna fråga där för då lär de få samma svar som jag givit; dvs att Bugaboo har haft en del problem med det där och att inte just din vagn är sämre än andra.

tack!
     inboxar...
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11