Inlägg från: Cs mamma |Visa alla inlägg
  • Cs mamma

K*B*N, pratar del 11

Jag ska tydligen (???) till Gekås på onsdag nästa vecka... bara så alla vet

R.I.P Moffa! SMS:a BESEGRA 3697 till 72988 för att skänka 50 kr till Cancerfonden till hans minne
  • Cs mamma

Korren Onsdag är Gekås.... Vill införa Skottpeng på handkirurger, varit där på invaliditetsbedömning och gissa vad tjejer, efter 15min knäckande och slitande (råkade nästan slå efter karln i ett läge) konstaterar han att jag har rätt. Så nu har jag svinont både pga kylan och mr kul att knäcka. Morr!!!

R.I.P Moffa! SMS:a BESEGRA 3697 till 72988 för att skänka 50 kr till Cancerfonden till hans minne
  • Cs mamma
    Nemia noj skrev 2010-10-22 11:17:00 följande:
    Jag blir bara Sååå trött på de dagis vi har nu! I natt har lill tjejen var dålig igen, så sambon ringde dagis i morse o fråga ÅTER igen om dom ger henne mjölkproteinfritt, då fick han till svar att de var laktosfritt igår de hon drack, och maten var inte mjölkfri alls, för de hade köket sagt att de gick bra o äta.... Men va FAN... När man lämnat in läkarintyg på att hon inte får varken äta eller dricka något alls med mjölkprotein i, så ger dom henne laktosfritt o vanlig mat och dessutom skylle på att köket sagt att de är ok...

Nee ska bli sååå skönt o få byta dagis på dom. Skrikandes
    Om det är problem till denna grad så blir jag så ilsken att jag väldans snart erbjuder mig att föra din talan som allergikonsult. Jag får lust att utsätta dom för ett mycket elakt litet experiment som jag kommit på och helt enkelt diskutera med dom om dom verkligen är medveten om att dom genom sitt slarv riskerar livet på allergiska barn. Vill du ha hjälp så säg till, jag debiterar ännu inte som inte Skatteverket kommit igång helt med organisationsnr osv men f*n jag kan bara inte hålla käften när denna nonchalans och ignorans sker
  • Cs mamma
    Nemia noj skrev 2010-10-22 12:38:53 följande:
    Vi är inte dom enda som har problem med de dagiset, kompisen son är allergisk mot röda saker, allt som är rött färgämne i etc. Ändå ger dom han röd paprika ena dagen, och röd saft andra dagen. Han får heller inte äta äpplen, men ändå får han de titt som tätt. Han blir inte döds sjuk av de, men han blir ju knall röd prickig i hela ansiktet o kliar sönder sig. Dom sa sist hon gick på dom om de, att de var nog bara för de började bli kallt ute som han blev prickig.

Vår lilla groda på 3½ år sätter dom blöja på bara för hon e så lös så hon inte hinner på toa säger dom,men här hemma hinner hon på toa 99% av alla gånger även när de rinner ur henne, men dom skyller bara ifrån sig.. Så jäkla trött e ja på detta.
    Mitt erbjudande kvarstår... jag tar dom mot mindre ersättning av telefonkostad, thats all
  • Cs mamma

Freeway är godkänd till alla platser...

• Cs mamma
    Lokatt skrev 2010-10-22 17:20:40 följande:
    båda största sitter framåt, men de har ju framåtvänd stol, inte kudde. Då ska de ju inte sitta med airbag än. Eller? Det var jag säker på men blev nu osäker??
    Korrekt inte smått fram vid airbag. Folk under 140cm ska inte sitta vid airbag
  • Cs mamma
    Asereht skrev 2010-10-22 16:30:18 följande:
    Nemia, jag tycker du ska låta Angel gå lös på dem!
    Ha ha ha Aserath vad är det som gör att du misstänker att jag går lös? Jag som är så snäll och fredlig =)
  • Cs mamma

Vilken förbannat rolig fredagkväll jag har haft.... 4 inhalationer på 4 timmar (fortsätter det så blir det akuten) och så har jag suttit och skrivit allergilistor på engelska så även eventuella vikarier som inte fattar svenska ska kunna fatta något. Dock så står det överst i klasspärmen "don't feed" om C så det ska väl ordna sig speciellt som hon är överjävligt skeptisk till allt som någon okänd ger, duktig liten sötis men ack så trist att måsta vara så vuxen utan ens ha blivit 4år

• Cs mamma

jag tog inte illa vid jag är lite hetblodad dock men mest av allt strateg

• Cs mamma

*ryser när jag tänker på Nif* Du har så rätt att det är vi dom tillfällena man känner att ja vi ensamstående ÄR superkvinnor! Uscha! Krya på dig! Jag har ALLTID imodium hemma för det är sällan jag får det åt andra hållet även om jag många gånger önskar för att känslan ska släppa.

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11