K*B*N, pratar del 11

Hon är MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN!!!!
Se så... varsågod, sanera =)
Jag vet inte om jag vågar skriva här.... jag tror jag är sjuk! För en vecka sen så snodde någon idiot min tvättkorg men som den menlösa människa jag är så tyckte jag att vaddå försäkringsbolaget??? Men iaf igår pratade jag med dom i ett annat ärende och nämnde detta så jag får ersättning men ack.... jag orkar inte! Jag vill inte shoppa! Jag är så trött och seg och som det är nu tvättar jag var 3:e dag för att det ska gå ihop då 60l tvätt försvann... RÄDDA mig!!! Jag har alltså pengar men inte orken.... botemedel?
Ja vad någon vill med min tvätt är jag rädd att svaret är blocket!!!
Tyvärr så har jag väl inte mycket H&Mkläder utan det är lite mer prisvärt Mango, Sisters, MQ osv så det ger kanske någon krona alternativt så fick dom en ny garderob. Och lillfia... hon fattar inte att hennes klänningar är borta osv, det är snack om jag vill ha den och det idag men det finns inte mer.
Försäkringsbolaget trodde dom skulle DÖ!!! Jag får under 50% av nypris trots massor med kvitton och så fick jag rekomendationen att inte tvätta så mycket dyra kläder på en gång. Jag frågade då om dom brukade tvätta hemma hos sig när dom har garderoben tom eller full för detta är den typ av kläder vi har och om jag inte ska tvätta så mycket på en gång (var 4maskiner) så fattar jag inte...
Ett par jeans för 1200kr får jag 450kr för... varför fattar jag egentligen inte men dom menar väl att man inte ska ha så dyra kläder eller nåt....
Men som sagt... måste SHOPPA!!!! Så om någon vill ha sällskap i stan på måndag så säg till.... behöver lite sällskap och motivering
Typ 12? Tränar till kl 11 så duscha och sånt... är vid Kompassen
Vad vi hittar på beror på orken... har påbörjat pepparkaksdeg men dom ska juh egentligen ligga över natten så vi får se. Bakade kolakakor (igen) igår och MÅSTE baka tårta tills imorgon dagis för C så det blir en massa baka varesig jag vill eller ej.
Sen skulle jag behöva åka och handla...
Måste få hjälp med en sak som ska till tippen.
Fan va ledsen jag är... jag försöker hjälpa andra så gott jag kan även om hjärnan är kokt men när jag ber om hjälp så är det heeeeeeelt omöjligt =(
Skulle behöva få en del av gamla soffan till tippen och det är inte tungt, kommer ta MAX 30min i anspråk men icke... heeeeeeeeeeeeeeeelt omöjligt.... har försökt få hjälp i över en vecka men aldrig aldrig aldrig att det går... Dagar som denna önskar jag att jag hade behållt kombin för en sån bil hade räckt om man fäller sätet.
Blääääääääääääääääääääääääääääääääää!!!
Som alltid... har en vänninna som jobbar mer än 100% med sambo som båda är aktiva i säkert 100 olika körer och gud vet allt.... Hon kommer och hjälper mig och han är med i släptåg, alltså om män vore som han vore jag inte singel
Aserath: Jag tror att jag, Zasata och Kavat som ändå bor i klump kan säga att det är NI alla andra som bor off eller???
Tackar och hoppas ni flyttar mer söderut för det behövs lite mer driftigt folk i 031området =)