Inlägg från: Cs mamma |Visa alla inlägg
  • Cs mamma

K*B*N, pratar del 11

Jag har varit på Hagabadet en gång och tyckte det var grymt överreklamerat. Göteborgs Day spa är under halvapriset och fan så mycket mysigare

R.I.P Moffa! SMS:a BESEGRA 3697 till 72988 för att skänka 50 kr till Cancerfonden till hans minne
  • Cs mamma

Här har jag glömt väga mig men det är nog tur för jag gissar på + minst 2kg så återkommer nästa lördag tjejer.... fan jag vill byta 10tal...

R.I.P Moffa! SMS:a BESEGRA 3697 till 72988 för att skänka 50 kr till Cancerfonden till hans minne
  • Cs mamma

Nif Det är mer skit att vara supersolo men man var två än att vara supersolo och slippa skiten för precis som du säger en pappa har inget ansvar utan bara rättigheter. När mina föräldrar skildes så höll pappa på precis så, jag hann precis vänja mig att han var där och ville ses så försvann han och så hann jag precis vänja mig så kom han åter... Så snart jag kunde så tog jag beslut att nej nu får det vara nog men det är överjävligt att man som mamma inte kan skydda sitt barn. När min mamma vägrade så kom polisen.... för att skydda från vem?

• Cs mamma
    Ekorrfamiljen skrev 2010-12-08 14:08:53 följande:
    Det är inte bra att bita på naglarna.. Bäst att jag berättar att Vemund ska bli storebror i juni om allt går vägen då. Var på ul i måndags och såg ett litet pyre med viftande armar och världens största huvud! Den såg ut som Stitch ungefär, om ni har sett filmerna om Lilo & Stitch.
    GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH Holy Crap han är juh bara några månader.... GRATTIS!!!
  • Cs mamma
    Tant Pruselius skrev 2010-12-08 15:00:32 följande:
    Jag behöver någon i Sundsvall
    Jag åker upp till mamma den 19:e
  • Cs mamma

Ekorren: Är han verkligen 13mån??? Tyckte han föddes igår mer eller mindre.... men dåså... webcam =)

• Cs mamma

Nu när jag ändå spammar tråden kan jag berätta att vi åkte blåljusambulans igår, då C inte ville andas som barn bör och heller inte var kontaktbar. Det tar 3min för ambulansen att komma

• Cs mamma

Och jag vann 444kr eller det var iaf vad jag fick ut efter att ha satsat 50kr

• Cs mamma

Det visar sig att vi bor väldigt nära deras central här så vi hade en här på 3min och den andra kom 1-2min senare... Fullt ös med andra ord! Jag reagerar som alltid med att bli as cool och lugn, satt och försökte få i henne mer medicin och hon var helt borta. Men jag tror jag skrämt livet ur iaf hälften av gubbarna och tanterna i huset med två blåljus och sirenambulanser...  Vi ska iaf ta oss ett allvarligt samtal på tisdag med läkaren om att det inte får vara på det här sättet av en mindre förkylning

• Cs mamma
    Tant Pruselius skrev 2010-12-08 20:45:30 följande:
    oho.....bor hon i s-vall?
    Jupps... Södermalm om man ska precisera men det är inte en stor stad så.... Vad har du hittat där för kul?
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11