Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

Leende skrev 2011-06-08 16:45:24 följande:
    Fröken Småland : TACK för posten idag{#emotions_dlg.flower}
    Tack själv

Ligg lite lågt med vad det var är du snäll (pga Tradera-ihopkopplings-risk osv) *übernojig* Men hoppas att det kan vara något som kan komma till användning
  • Fröken Småland
    Ekorrfamiljen skrev 2011-06-08 19:15:37 följande:

Haha, vad ni är roliga!

Jag får också visa leg på Bolaget, varje gång. Smickrande, absolut, men samtidigt väldigt irriterande om man glömt sitt leg hemma och inte får köpa ut en flaska alkoläsk fast man är över 30 liksom. Drömmer (Jag tror faktiskt att det är därför jag får visa leg.. Jag köper två flaskor Baccardi Breezer och en flaska vin, jag menar; hur vuxet är det på en skala?)

Kanske det skulle hjälpa om du istället beställde en 70 cl Explorer? Drömmer
  • Fröken Småland
    Thulo skrev 2011-06-09 08:30:57 följande:
    www.blocket.se/vi/34310343.htm?ca=10 inte riktigt rätt modell
    Njae, inte precis
    bohusbebis skrev 2011-06-09 09:40:53 följande:
    Tvättade en av mina zapp:ar igår (ett hellsikke att få av klädseln - övervägde att köpa nya xtrasitsen bara för att slippa krångla på den igen). Men OJ va fin den blev!!! Tråcklade på den nu på morgonen igen och det var inte lika svårt som att få av den... måste bara jobba undan lite så ska jag försöka sätta tänderna i den andra åxå...
    Vad kul att hitta en fin vagn där under all smuts!

Själv är jag kreativ idag och tänkte färdigställa Bee-klädseln jag började på för flera månader sen som jag inte tyckte blev bra men det kanske den blir när den är färdig? Drömmer
  • Fröken Småland
    Jessika82 skrev 2011-06-09 10:08:57 följande:
    Jag tror din klädsel kommer bli jätte bra
    *mohahaha* Du har inte sett mina alster Men tack ändå!
  • Fröken Småland
    Jessika82 skrev 2011-06-09 10:11:16 följande:
    Finns det någon bild tråd till denna underbara tråd där vi BARA har bilder?
    Nej, vi har bara klistrat in vartefter. Blir inte så jättemånga bilder att det är lönt med ett galleri tror jag.
  • Fröken Småland
    Riskiflickan skrev 2011-06-09 11:35:48 följande:
    det är ju finliret som brukar va jobbigt
    Ellerhur!? {#emotions_dlg.djavulsk}

Men vet ni vad? Tadaaaaa! *överträffat mig själv*

Selhålen har jag medvetet utelämnat, av alla olika skäl. Nu skulle man kanske försöka sig på en suffla också eller blir man utbränd då? Obestämd
  • Fröken Småland

Tack snälla, ja den blev toppenfin tycker jag själv. Men jag är inte superkräsen

Stoppade med tjockt skumgummi, minns inte tjockleken. Finns det 15 mm?

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11