• passau

K*B*N, pratar del 11

Asereht skrev 2010-06-17 17:52:41 följande:
    Nyss...
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Liten Nöffes Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
    *kollar T* 23 maj
  • passau

Ekorren:
    shoppat 3 dregglisar idag! 54:-
    återkommer när jag vet mer om resten!

åter från resan men massor att packa upp...

kort sammanfattning:
    skitväder!
    mkt shopping...

• passau
    Fröken Småland skrev 2010-06-21 08:11:21 följande:
    God morgon tråden! Tänkte muntra upp mig själv lite efter en sömnlös natt med febrig och hostig lilleman. Imorgon kommer en ny vagn i min ägo!  Den som gissar rätt märke och modell skänkes vagnen när jag tröttnat på den
    måste ju chansa även om jag inte har en aning*L*

brio sitty...
  • passau

jag gissade på den för att den brukar vara rätt billig i andra hand*L*

• passau
    Fröken Småland skrev 2010-06-22 20:25:24 följande:
    Varsågoda alla ni (vars adress jag hade) som fått en högst symbolisk sommarpresent. Tänkte vi kunde använda dem om när vi har en storträff

Nu har jag just slingat håret. Det har inte torkat ännu men det positiva än så länge är att håret faktiskt sitter kvar. Kvaliteten får jag nog anledning att återkomma om...
    jag får återkomma när jag vitjat brevlådan om det fanns något roligt innehåll
  • passau

Tack söta fr s! Ibland gillar jag mitt jobb! Fick en iPhone och bredband för att kunna jobba!
    Och surfa

Drar å sover lite nu... Vart vaken med m i natt (tänder) ändå e d jag som ska gå upp när hon inte somnar om å då ska JAG jobba idag maken e ledig! Inte uppskattat! Som "straff" ska jag gå på stan när jag jobbat klart så kan han städa huset själv!

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11