-
*kollar T* 23 majAsereht skrev 2010-06-17 17:52:41 följande:Nyss...
-
eftersom auktionen är avslutad för längesen vågar jag länka
http://www.tradera.com/Bugaboo-med-manga-tillbehor--auktion_340816_113290862
hon skriver inget om att liggdelen lutar och dom klagade som F*n på detta... i många sura mail...
inte heller att sittdelsöverdraget inte sitter under sitsen... jag kan ju säga fler saker som inte var bra -
Ekorren:
shoppat 3 dregglisar idag! 54:-
återkommer när jag vet mer om resten!
åter från resan men massor att packa upp...
kort sammanfattning:
skitväder!
mkt shopping... -
måste ju chansa även om jag inte har en aning*L*Fröken Småland skrev 2010-06-21 08:11:21 följande:God morgon tråden! Tänkte muntra upp mig själv lite efter en sömnlös natt med febrig och hostig lilleman. Imorgon kommer en ny vagn i min ägo! Den som gissar rätt märke och modell skänkes vagnen när jag tröttnat på den
brio sitty... -
jag gissade på den för att den brukar vara rätt billig i andra hand*L*
-
gick nog inte så bra med min vagn när dom försökte på blocket...
tack och lov att jag sålde i rätt tid
http://www.tradera.com/Bugaboo-Gecko-sommarfrasch-karamell-auktion_340816_114629158
inte min längre... eller den var innan dom som la ut vagnen köpte den av mig*L* -
*varit på begravning, av en 44-åring jobbigt idag...*
-
jag får återkomma när jag vitjat brevlådan om det fanns något roligt innehållFröken Småland skrev 2010-06-22 20:25:24 följande:Varsågoda alla ni (vars adress jag hade) som fått en högst symbolisk sommarpresent. Tänkte vi kunde använda dem om när vi har en storträff
Nu har jag just slingat håret. Det har inte torkat ännu men det positiva än så länge är att håret faktiskt sitter kvar. Kvaliteten får jag nog anledning att återkomma om... -
Tack söta fr s! Ibland gillar jag mitt jobb! Fick en iPhone och bredband för att kunna jobba!
Och surfa
Drar å sover lite nu... Vart vaken med m i natt (tänder) ändå e d jag som ska gå upp när hon inte somnar om å då ska JAG jobba idag maken e ledig! Inte uppskattat! Som "straff" ska jag gå på stan när jag jobbat klart så kan han städa huset själv!
-