• passau

Säger som fr s läser i mobilen men orkar inte svara där så ofta... Bor i stugan med 2 barn. Har bara 1 diskho= värdelöst så nu ska vi fixa nytt! D e nytt men då var d inte 2 barn inräknade å inte att bo jämt heller d e rätt fullt upp på ett bra sätt ! Maken jobbar 2 v till sen ska vi renoveraännu mer

• passau

Ase, vi är på bröllop i Halmstad 7/8 så vi kanske kan säga Hej, ska ju hinna till Ullared på vägen hem och i rimlig tid så inte barnvakterna klagar

tar väl 20-30 min till Ured från falkenberg...

jag har sjukskrivit mig idag och tvingat maken att vara hemma...

allt känns skit...
    d har varit lite mkt men igår slog d över, jobbade idag och insåg att jag i helgen har "glömt" ha koll på att barnen borde äta och dricka och att allt är pissjobbigt...
    när barnen busar skriker jag bara till svar = inte som jag brukar vara och definitivt inte som jag vill vara!

alla andra får gäster "varför får inte vi d" tänkte jag å sen insåg jag att jag verkligen inte ville ha gäster för att jag inte orkade...
    var på Diggiloo i lör och tyckte d skulle bara bli jobbigt, ingen glädje alls...

med andra ord, nu har jag lagt ner allt, maken får fixa ALLT matplanering å barnen...
    jag ska bara sova en hel vecka! (är vaken rätt mkt på nätterna och sover dåligt rent allmänt) sen har jag haft barnen hemma heltid i en månad och d e jätte härligt men inte när man jobbar samtidigt och skall driva hela skiten själv...
    som d va diskade maken medan jag däckade i sängen... insåg att d kommer bli ohållbart...

så jag gissar att jag blir lite osynlig ett tag och bara läser...

• passau

INgen höjdare eller? Köpt en som vi lämnade tillbaka då den gick sönder...

• passau
    Angel Gbg skrev 2010-07-14 11:13:01 följande:
    Ok men börja snarast då med magdropparna så du verkligen kommer igång och får in vanan så är det bara att byta från att äta dom själv till ge liten när h*n tittar ut
    har du skickat till mig?
    isf har det inte kommit fram... så vi ska eftersöka så ingen annan blir glad
  • passau

Sys som är distriktssk sa att man behöver fylla på vid 30 tidigare idag :)

• passau

jag som började komma i fas med mitt sovande och barnen...
    så blir båda sjuka samtidigt... *suck*

var på akuten med S idag, men d va bara förkylning utan snuva men med hosta och hög feber och andningssvårigheter... och jag blir galen om d i morgon (somvanligt) visar sig att det trots allt är halsfluss... (hänt 2 senaste ggrna att vi gått tillbaka dagen efter och då har proverna varit pos.)

liten M är jätte snuvig och har feber... så natten var allt annat än lugn... *suck* och maken jobbar nästa vecka men den e d semester!!!

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11