• passau

K*B*N, pratar del 11

COol jag?! D mest coola med mig är lillasyster jag platsar inte in liten M har fått en stege över sig idag... Jätte läskigt! Stod p strök när jag hörde raset å skriket... Verkar vara lugnt men vad dåligt jag mår,.. Hon ska intevara där! Nu drar vi på kräftskiva! Ase; vi åker förbi fkbg på lördagen på väg till bröllop men kanske kan säga hej... Men jag är totalt ocool å har gravidmagen kvar trots att M kom ut för ett år sen

• passau

varit och shoppat på frölunda torg för första gången och positivt överraskad!

köpte lite didrikson jag tänkte lägga ut om jag bara får lite ljus och hittar kameran!

T la inte upp kort tagna med iphonen... dåligt

hittade även vind-fleece overaller på lindex på halva rean *nöjd*

• passau
    Angel Gbg skrev 2010-07-31 21:42:22 följande:
    Passau Hmm så du var i mitt område... jag bor rakt över gatan så hade du sagt till hade vi kunnat säga hej iaf
    synd jag inte visste!
    var där med fam, spenderade resten av dagen i slottskogen...
  • passau

någon i behov av en turkos vindfleece overall i 80?

orkar inte lägga på T...

• passau
    Ekorrfamiljen skrev 2010-08-01 14:19:46 följande:
    Eventuellt att jag är sugen, men jag vet inte om den är lagom när det blir väder för den. Drömmer Hoppas på att få köpa tillbaka Po.p-overallen från Lokatten med.
    helt ny med lapp, var t2b1... men 1 räcker bra för oss
  • passau

Ase vi är på väg söderut å passerar fkb på lö vid 12 kanske... Är ni kvar då?

• passau

hoppas kavat fått bebis!
    drar på spa med mamma och syster nu!

har dessutom bokat resa! blir till Polen, shopping och bad!

har ni sett att Phil kommer med ny vagn? Explorer och den ska ha suflett till syskonsätet!
    kommer gå att köpa till gamla vagnar oxå sen tydligen! :-B

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11