Inlägg från: Riskiflickan |Visa alla inlägg
  • Riskiflickan

K*B*N, pratar del 11

Kavat skrev 2011-01-24 19:05:43 följande:
    Låter som en toppenidé" *skickar in barnen*

Skämt åsido. Vi har ett stort hus och förmodligen så får mamma vara barnvakt så vi kan frigöra några rum, men annars finns det gott om golvyta inne också. Så beroende på hur kräsna ni är att bo själva så finns det plats här med. Det hade ju varit skitcoolt med husvagnen här också, ännu mer sängplatser!

Går det inte att samåka ner med Asereht, eller är det billigare med tåg ändå? Prus bor väl också i trakterna, men missar jag någon nu?

Riski har jag nästan glömt av ju. Var är du Riski??? Men du bor ju också ok till för att ses på mässan åtminstonde, men hade ju varit kul om vi kunde göra något mer, eller ja, bara träffas vi dagen innan/efter allihop?!
    Jag bor ju 1 mil nedanför alingsås
  • Riskiflickan
    Kavat skrev 2011-01-24 19:16:10 följande:
    Såg inte ditt inlägg förän efter jag postat. Du får inte försvinna från tråden sådär så man glömmer av dig Hjärta Känns som du har annat för dig än oss??? Drömmer 
    Tja, jobbar exvis   jag skrev ju i dagarna till och med läser alltid här, har ju med er i telefonen till och med Hjärta
  • Riskiflickan
    passau skrev 2011-01-24 21:32:56 följande:
    Sitter och försöker boka en sväng till alv (Astrid Lindgrens värld) några tips på billiga bra boenden med erbjudanden? Lönar det sig att bo i Jönköping? Har noll koll på mil på den sidan Sverige...
    Det är typ 12 mil till jönköping från vimmerby, kolla in på vimmerbyturistbyra.se Vimmerby är iaf en trevlig liten stad där jag varit många ggr....
  • Riskiflickan

Jag funderar på om jag måste köpa en sulky till sonen att åka fram å tillbaka till förskolan med, en beggad som man kan ställa där under dagen...

• Riskiflickan

Ja, eftersom jag jobbar natt så går ju dagarna till sömn å då blir det mest sen kväll/natt som jag är inne...

• Riskiflickan

Lugn kväll här, gick av jobbet imorse, fina bilder man får se här :) här har jag startat med ny medicin så mina leder/mage ska bli bättre så kroppen kanske klarar av en graviditet, något som den tydligen inte gör nu när jag är så dålig.... Hoppas verkligen på detta, orkar inte med en massa MF å sånt mer :(

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11