K*B*N, pratar del 11
Tack för stödet, börjar bli knäpp på detta nu, men tog min första spruta av nya med i måndags å ska ta själv varannan vecka så jag hoppas hårt nu de närmsta mån... :)
Tack för stödet, börjar bli knäpp på detta nu, men tog min första spruta av nya med i måndags å ska ta själv varannan vecka så jag hoppas hårt nu de närmsta mån... :)
Fr. S: det är helt ny forskning som visar att man kan ta den fram till + tidigare kunde man inte det. Har fått en ny läkare som var med att forska fram det så hon vågar ge mig det.
Ja, mkt bra :)
Zasata: fy då, en sån sambo vill jag inte
Ha! Är så nöjd med min man så :)
Pust, hemma efter flera timmar på allums köpcentrum. Lönehelg säger jag bara....
Zasata: jag bor i Ingared, 1 mil nedanför Alingsås. Jobbar dock i GBG på östra sjukhuset, så jag är rätt ofta där å såklart åker jag till allum då å då....
Prus: fått godkänt sjukskrivningen från fk?? Är nyfiken, vet så många som fått kalla handen där trots att de inte kunnat jobba :( är själv rädd att hamna i den sitsen när det blir aktuellt
Prus: jag håller tummarna, det är hemskt att man ens ska behöva tänka så. :( två veckor betalar jobbet...
Nif: ett stort grattis!!
Tack, jag hoppas på här med :)