K*B*N, pratar del 11
Kanske skulle uppgradera sin quinny zapp!!! :)
Kanske skulle uppgradera sin quinny zapp!!! :)
Ja, jag har den som extravagn i bilen, smidig!
Ase: hurra hurra å grattis, otroligt vad tiden går fort!
Lindadjo: tyget var väldigt likt ett som jnydesign säljer, jättesöta byxor!!
Det är kallingar, men skulle kunna tänka mig att göra badbrallor på samma sätt, om det nu bara fanns lika gulligt tyg av den kvalitén
Tack :)
Göteburgare är såååå gott falukorvsskivor i bröd (som hamburgare typ) gavs alltid i bamba här när man gick i skolan *drömmer*.......
Jaja, inget bröd för mig, jag äter ju sedan lång tid tillbaka enl LCHF, vilket jag ju sett fått fler anhängare i tråden
Min lille är på förskolan alldeles själv idag, tredje inskolningsdagen. Bara vinkade till mig å gick glatt med fröken som sa att hon skulle ringa mig om det var något..... men men.... snart har det gått 1,5 timmar utan problem.... nog bäst jag som har problem tror jag
Bamba = matsal för de som inte förstod
Jo, det är jättebra att liten klarat sig hela dagen på förskolan utan mig, men det svider lite i mammahjärtat att vara så "utbytbar"..... men men... det är bra för honom med all stimulans. Han har ju problem med maten, äter lite dåligt å har ju gått ner i vikt sedan i somras, men jag hoppas att han skall äta mer när andra ser på. Idag skall han nämligen äta lunch på förskolan..... å nu ska jag åka å hämta honom, får se hur det gått
Ekorren: ja, jag som tyckte det var jobbigt att lämna min treåring på dagis... hoppas det går bra, jag ska ha inskolning nästa vecka med... men får se hur mkt vi behöver vara där med tanke på att han tydligen klarar det galant, å gjorde redan första dagen då han inte tittade åt maken på hela tiden de var där....