-
åÅåå den sista vart man ju lite sugen på.... men får tuvalinen plats i en frog???Asereht skrev 2010-05-11 17:58:29 följande:Prus!har du kollat in dessa, duger ju som slit och släng test iaf. www.blocket.se/stockholm/Billig_Begagnad_Buga...www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_Frog_FYND_27...
-
menade gecko!!!Pruseluskan skrev 2010-05-11 19:27:49 följande:åÅåå den sista vart man ju lite sugen på.... men får tuvalinen plats i en frog???
-
Ang Tuvas sovande, så får vi nog helt enkelt gilla läget på att det är en övergångsfas, och göra lite som det passar från dag till dag....
Jag fick för övrigt idag hem en super grej för alla oss med Bee'sar. Ett super duper lovely sittdelsöverdrag som gör att sittdelen skyddas, den ser mer ombonad och personlig ut och jag är SÅ kär i det!!!
Hittade det här ----> http://bee-ready.blogspot.com/ -
och hur lång cirkus är S, vill inte ha huvud i suffa, inte från starten känns det ju inte så kul.passau skrev 2010-05-11 20:50:28 följande:S får plats i en Gecko men har huvudet i sufflan...gillar inte den röda plastpluppen på framaxeln barazasata skrev 2010-05-11 21:02:33 följande:svart? Ja S3 är en sååå bra vagn *love*
fast det är ju samksak.
Och jag tycker teutoniavagnarna från 09 och fram är fulare än dem innan, gillar inte nät-plastfönsterna som inte längre går att dölja helt på deras fashionfärger... -
Tuva somnade NU vi lade henne för 1 timme och en kvart sedan men hon är inte ledsen utan pular mest runt i sin säng och kastar ur lite grejer men hon borde ju vara trött, kan man tycka. Väcktes vid 7, lämnades på förskolan vid 8 sov 45minuter efter lunch så typ fram till halv ett ett och sedan börja med kvällsrutiner vid sju kvart över...... men men... kanske är för att det är så in i norden ljust och så nu med.... fast vi har mörkergardiner och öppnar och vädrar ur hennes sovrumm så att det inte ska vara för varmt....
Imorgon fyller min yngsta systeryster 18(!!? times shore flys) år. Jisses det betyder att jag är 2år från det magiska 30. Jaja. Jag gillar faktiskt min ålder, den är alldeles lagomVi ska iallafall fira detta på vår storebrors bröders restaurang (nej det är inte våra bröder också
) så det ska bli spännande den ligger mitt i city och har fått en nedrans massa bra resensioner i Dn på stan och liknande... spännande. Så kommer min kusin (Tuvas gudmor) upp till stockholm från malmö över KristiH.helgen så det blir långledigt och massa mys hela helgen lång. Bl.a en tripp till Norrtälje....
Lokatt - Mailat ett helt galleri med bilder till dig nu.... hojta till om du behöver flera/andra.
Nu ska jag med sova.
G'natt! -
Ekorrfamiljen skrev 2010-05-11 21:27:21 följande:Pruseluskan: Skönt att hon somnade nu iaf. Vemund höll på att somna i gröttallriken. Jag tajmade lite fel så han var jättetrött vid gröten, men åt upp 1,5 portion ändå och sedan tog jag på blöja, pyjamas och gav lite mer tutte och då slocknade han direkt. Vad kul med din brors, bröders, restaurang!! Får man fråga vad den heter och hur man hittar dit?Jag håller på och ullkurar alla ytterblöjor utom en.. Gissa vad Vendel gör! Han kommer glatt och säger; Mamma! Jag har tvättat fötterna! Haha - inte kul. Ullkuren är superfet och klibbig så nu är det söta tassavtryck på golvet och smuts från hans tassar i baljan med blöjor.. *suck* Han är söt när han sover iaf.
gulle vendel, se det så han är en renlig gosse iallafall
Den heter Monarki och ligger på samma gata som en annan restaurang som heter Republik så det var ju lite kul... ligger på Tulegatan 10. www.monarki.euinte hunnit äta där än men tagit en drink, najsig avsalppnad atmosfär. Imorgon kommer vi dit 12pers plus liten tok 2åring
-
zasata skrev 2010-05-11 21:38:14 följande:jag med
HUR snygga är dem inte då?! I like
Vilken färg kör du på?
-
Rött
-
Någon som hör eller sett till Lindajo - jag hade en dröm i natt så jag tror nog allt att du har en bulle i ugnen för det har då inte jag... Hör av dig så vi får höra hur det går
för er....
sooova!!!*jagar mig själv i säng* -
tror att jag just gjort en RB-säljare riktigt förnärmad när jag svarade på hennes att hon ville ha 3500 för en vagn som är 5år gammal med att det ungefär var 2000mer än vad jag är villig att ge.... hehe....
Tror att hon hellre ger bort den till någon annan än låter mig köpa den nu...
Men seriöst, jag skiter i att den är i bra skick betalar inte så mycket för något som är 5år+ betalade ju 500mindre för min nya bee med extra suffla. så det så.