Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

K*B*N, pratar del 11

Asereht skrev 2010-05-18 10:46:59 följande:
    Sitter och kollar på min lillskrutt som ligger och surrar på golvet. Han är så nöjd när han vänder sig. Fast ibland kommer armen i kläm och då blir han skitsur!

Det är inte lätt när det är svårt för dem små
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2010-05-18 11:08:50 följande:
    nawwwe!
    Är han inte välldans lik dig?

Söt som socker är han hur som!{#lang_emotions_heart}

Vart håller Ekorren hus ?
    - Hur går det med unge herr V, har ni fått lite fler timmar på förskolan? hur funkar det?
    - Vad gillar du din sing nu när du kört den ett tag?
  • Tant Pruselius
    Ekorrfamiljen skrev 2010-05-18 13:01:58 följande:
    Här! Vi har fått fler timmar och det blir (nästan) som att ha en annan unge här hemma. Myyycket bättre för honom med kontinuiteten. Som både personalen på förskolan och öppna förskolan konstaterat så är det bäst för Vendel med förskolan där det är samma barn och samma rutiner varje dag. Nu har han varit hemma 5 dagar pga klämdagar och allt vad det är, så det var småkaos igår. (Han åkte ut två minuter på altanen och när Tin släppte in honom skällde grannen ut Tin - man får inte stänga ut barn på altanen! )Jag är fortfarande kär i min Sing och får många komplimanger för den och igår var det tre mammor på öppna förskolan som frågade massor om vagnen.Nä, nu vaknade Vemund och jag som inte packat klart.. *rusar*
    Härligt!
    Jag är kär i turkost
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2010-05-18 13:39:48 följande:
    Nu tycker jag att Fru Ekorre ska vara snäll!
    oj vilken lesdsen...*börjar nästan gråta*
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2010-05-18 13:43:29 följande:
    Du skulle ha en aquablå EW helt enkelt. Underbar färg!www.easywalkerstroller.com/picture/EZW039.jpg(det finns bakstycke till suffletten också)www.lunch.com/Strollerland/reviews/UserReview...
    gaddam! vilken ljuv varelse, och kalas med bakstycke, annars är det helt öppet vid skallen? kan inte ungen (om den ej sitterfastspänd) rasa ut väldans lätt då om den är i liggläge?
    Kavat skrev 2010-05-18 13:41:49 följande:
    F-n jävla skit vad jag är less på det här. Har fått en stor böld igen som ska skäras upp imorgon. Och på det mest roliga ställena av alla just nu, det gör ont som f-n. Är ni nyfikna på var så får ni inboxa. Sen är det naturligtvis skit med valda delar av släkten igen. Maken har pratat med sin mamma som klart och tydligt sagt att de inte kommer på kalas helgen som var eller helgen som kommer (lilleman ska ju firas) för hon ska in på op.Nu hade makens pappa pratat med min pappa och sagt att han inte var bjuden.... Min pappa som bett om att inte bli indragen i skiten...Överreagerar jag? Ärligt?Hade jag pratat med min mamma och hon sagt att de helgerna ni har kalas kan inte vi komma för att jag ska opereras så inte fasen hade min pappa ansett att han inte var bjuden och beklagat sig för det.Jag är så jäkla trött på den skiten så jag spyr. Kan de inte reda upp saken som vuxna människor? Hade nu makens pappa haft en normal relation med sin son så hade han väl insett att om man säger tydligt att man inte kommer, så är det väl inte så underligt att man inte får frågan en gång till? Eller är det makens mamma som inte pratar med sin man om vad hon sagt till sin son?
    aj aj med bölden ocd du överilar inte alls...jisses...
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11