Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

K*B*N, pratar del 11

Asereht skrev 2010-05-16 21:40:54 följande:
    Prus!Här kan du se sitsen som man kan sätta på gamla buggaståbrädan. www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_Cameleon_del...Sen en snygg frog i min favvo denim (har en sån sittdel, suffla och varukorg *love*)www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_Frog_Denim__...
    ååå du såg min fråga
    Ser lite vansklig ut, någon här som haft sådan? Bra...?

Haha kollade på Frogen förut och råkade visst hamna där igen för sisådär 5minuter sedan...ödet
    zasata skrev 2010-05-16 21:49:07 följande:
    La den ner, när jag tog ut den hade den legat på chassit..
    vi kan ha vår uppfäld, och har filt runt
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2010-05-16 22:29:01 följande:
    En till prisvärd Frog:www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_Frog_2753511...Framhjul kan man skaffa nya (cams passar) och åkpåsen är en Simpleworld och de är ju inte jättebilliga i inköp heller.
    hua.... billigt som tusan ju. Men jag blev mer kär i denim-grodan.
    Min "hat"färg är just vinröd, eller som denna annons sa rödvins färg
  • Tant Pruselius
    Lokatt skrev 2010-05-16 22:41:22 följande:
    En sån sufflett hade jag till min frog, men frogen hade sand basfärg. Gillade suffletten, på utsidan Insidan var inte fin!
    nikotin?

Denna månad är tyvärr inte gjord för en vagnsaffär till...rätt illa faktiskt men snart är det löning (med lite extra höjning), hoppas jag!
  • Tant Pruselius
    Lokatt skrev 2010-05-16 22:50:51 följande:
    nee, nu ljög jag, marin
    oj så fin! Det är ju hel fint, jag är helt alergisk mot den nikotingula, det har gjort att jag nästan helt räknar bort grodorna ur tanken... men hur stor är din som åker den där ?
  • Tant Pruselius
    Riskiflickan skrev 2010-05-16 23:07:46 följande:
    jag har kollat runt på beggade bee, men de vill ju ha runt 4000 för sina, jag såg att de på babyproffsen i västerås sålde ut bee för 4800, nya.....
    ja, då var vi där vid dessa överpriser på beg vagnar.
    Jag betalade 3 för min nya (09s modell) i kartong med en extra sufflett och regnskydd. Medans folk som haft sin 1år vill att jag skulle betala 4+, glöm och dröm!

Nu är jag inriktad på RB, men en vagn som är minst 5år betalar jag inte mer en max 1000kr för, och på så vis har jag lyckats göra mig osams med de flesta

Länge tyckte jag att Uj'sarna låg way overprice men nu verkar dem ha sjunkigt ner lite, finanskris ?

Vagnar jag vill ha just idag - RB (helst röd), Swift (chilli) och alltid en Cam, gärna denim med röda inslag Där är dagens topp 3.
    Asereht skrev 2010-05-16 23:07:57 följande:
    Men hallå fröken! Man skaffar cam topset och har på grodan. Man behöver bara byta sufflettfästen, bågarna är samma sen kan man ha alla cams godbitar om man inte vill sy själv. Som sagt, all camklädsel går att ha på Frog.
    och dem fästena går att köpa lösa?

Godmorgon på Er alla {#lang_emotions_sunny}!!!
    Nu ska jag baka 3 gastrobleck med hallonsockerkaka innan kl 09:30

Lokatt - Kom stålarna fram nu?
  • Tant Pruselius
    zasata skrev 2010-05-17 09:12:51 följande:
    Nu skall jag bildbomba er lite. Har lånat min brors riktiga kamra.. Tror dom är klickbara Annars bombar jag er igen.
    Såå fina ungar {#lang_emotions_heart}
    Nifelheim skrev 2010-05-17 06:45:58 följande:
    Köp min cam i denim Jag har en röd åkpåse också *frestar*Jag vill ha en p&T Ja jag är knäpp igen, tyckte inte alls om den när jag hade den. Men vill ha ngt mer och den får E iaf plats i. Helst vill jag testa Vibe, men är även lite sugen på en blå sport (tycker att det är synd att den är camofärgad på sitsen, men det får jag väl lösa om jag springer på en sån)
    åÅåå *drägglar* men jag ska INTE!!!! (Inboxa!)

Ja, det är nedrans synd att det är camo på den för snyggare blå är svårt att hitta...
    Asereht skrev 2010-05-17 08:24:58 följande:
    Man vet att man är skadad när det enda i drömväg man minns på morgonen var att man handlade en massa fina buggafynd på e-bay. Ännu värre när man känner en svidande besvikelse när man inser att det bara var en dröm! Jag som köpt ett nytt fint rött topset i fleece, en knallrosa och en orange sufflett plus en härligt solgul åkpåse + en massa andra roliga saker! *känner mig så lurad* Kanske skulle man sluta sitta och dreggla på e-bay innan läggdags....
    höhöhö Bra där!
    Asereht skrev 2010-05-17 09:07:04 följande:
    Kolla in denna! Hade det varit ett enkelt framhjul hade jag gillat den tror jag. Nån som sett en sån irl?www.blocket.se/skaraborg/Trehjuling_med_vandb...
    zasata skrev 2010-05-17 09:09:09 följande:
    Nix, men jag gillade den den.. Hade dn kostat en tusen-lapp hade jag nog åkto ch hämtat den..
    Har ni inget som ni kan kasta in som byte?!
  • Tant Pruselius
    passau skrev 2010-05-17 21:30:00 följande:
    snälla hjälp mig!ska på bröllop i sommar och kan inte bestämma mig...vilken är finast?den rosa tänkte jag ta bort blommorna på och bara ha den stora i ena sidan och den lila tänkte jag ta bort rosetten på... snälla hjälp mig snabbt så jag kan beställa innan jag ångrar mig cgi.ebay.co.uk/Vintage-Embroider-Floral-Cockt...cgi.ebay.co.uk/Flower-Tassel-Trim-Cocktail-Dr...
    den rosa!
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2010-05-18 09:43:58 följande:

well I guess I deserve that !

Men jag gillar lite sådant, so hit me! Jag är ju helt kär i min  cherry blossom och den är kanske lite åt samma håll.

*tar skydd för flygande tomater*
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11