• sarahl

K*B*N, pratar del 11

vagn med svängbara framhjul, dock ingen bugga. Hyfsat pris, gärna vändbar sittdel. vad skall man ha då.

tycker om babytravels vagn men den är ju bara fråmåt i sittdelen...

• sarahl

spelar ingen roll om det är ett eller två hjul fram. har tittat på en fun men tvekar pga hjulen i snö och sand. fanns en fin vagn och bra pris. dock en babytravel i konga! men där har man ju inte vägarna förbi!

• sarahl

Har hittat en teutonia fun på blocket som jag vill köpa men männsikan svarar ju inte på sms. typiskt nu hinner den säkert bli såld bara därför.

• sarahl

fabi- kanske sälja den till mig, min gubbe är av den händiga typen!

• sarahl

akut tips mottages, sonen kom hem o berättade att imorgon fredag skall de vara utklädda i skolan temat är ufo/rymden.

har ingen aning om vad jag kan fixa så här snabbt så tips tack...

• sarahl

Grrrr, våran vagn gick sönder i söndags. ena fästet till kjulaxeln lossnade i svetsen, Det har hänt en gång förut och då svetsade gubben men det höll uppenbarligen inte.

F*N

Jag behöver köpa en ny vagn och vill ha en med svängbart fram oc h vändbar sittdel dock inte buggan, men jag hittar ingen för min plånbok....

• sarahl

någon här som kan det här med vad som gäller som hobbyverksamhet

• sarahl

ingen här som har en lekbåge till en babysitter liggandes!

• sarahl

ekorren, skulle du kunna fota den o vill du sälja eller långa ut den ifall den kan passar.

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11