• sarahl

K*B*N, pratar del 11

Idag provade jag potatispure på Anton, fy o fasa vad han grimaserade illa och hulkade sig.... Gröt funkar bra så jag kokade  lite äppelmos att ha till dock hitta jag inte ekologiska eller KRAV märkta äpplen på ica maxi här och det gjorde mig lite putt.....

Ekorren- jag funderar några dagar, annars får den gärna flytta till dig.

Aseret- Kunde man beställa en mössa?

• sarahl

Ekorren- hur många vagnar har du ?

rosa bT
    panoraman
    singen

men mer då?

• sarahl

Ekorren- har du några AIO blöjor att sälja som kan passa A? han väger 7 kg

• sarahl
    Lokatt skrev 2010-08-27 21:54:06 följande:
    snälla nån med barn i stl 74, skynda er in på smallkids och knip den underbara kikid lurven för bara 99:-!
    f*n att jag somande på soffan, precis vad som behövts här och som passa plåboken
  • sarahl

Godmorgon, Vart använder man koderna till libero är det nå gratisprover eller?

Igår var jag och maken på Bonddans, riktig dans utomhus med dansbana och riktig musik. Hela kvällen var jättetrevlig och vi hade barnvakt i ca 5 timmar.

Dock slutade kvällen med att syrran blev av med sin plånbok...

• sarahl

Ekorren- jag funderar på vad du isf vill ha för 2 blöjor? tar du med de lila velour byxorna på fredag?

• sarahl

Asereht- funderat på vilket tyg du vill ha till mössan? tänkte ta tag i en ikväll.

förövrigt så tyckte jag att sufletten blev helt ok!

• sarahl

ekorren- vill du byta turkosa muddbyxor mot 2 st AIO blöjor?Skrattande

• sarahl

ekorren- Är det min syskonvagn du syftar på ovan? Flört

skrev några sidor tillbaka om AIO blöjorna, kan du tänka dig att byta mot ett par turkosa velour byxor till Vemund? (som jag förvisso ännu inte sytt) du kan väl isf ta med 2 imorgon för jag är så sugen på att prova!

Förästen har du fått arbetsschemat av Anci ang lördagen, har du någon aning om vad "korgarna" betyder?

• sarahl
    Ekorrfamiljen skrev 2010-09-02 23:19:26 följande:
    Jo, det kan tänkas att det är din vagn! Drömmer

Hittade faktiskt ett par turkosa velourbyxor i strl. 80  till Vemund i Vendels garderob.. Men vill du sy ett par i strl. 86 istället så kan du få byta mot två AIO-tygisar. (Minns inte vad det är för märke just nu.) Korgarna är väl när man står och delar ut korgar vid ingången (mot deposition har jag för mig) till kunderna och sedan samlar in och börjar om igen när de passerat kassan.
    Jag vill helst ha sådana där med knappar!
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11