K*B*N, pratar del 11
vagn med svängbara framhjul, dock ingen bugga. Hyfsat pris, gärna vändbar sittdel. vad skall man ha då.
tycker om babytravels vagn men den är ju bara fråmåt i sittdelen...
vagn med svängbara framhjul, dock ingen bugga. Hyfsat pris, gärna vändbar sittdel. vad skall man ha då.
tycker om babytravels vagn men den är ju bara fråmåt i sittdelen...
spelar ingen roll om det är ett eller två hjul fram. har tittat på en fun men tvekar pga hjulen i snö och sand. fanns en fin vagn och bra pris. dock en babytravel i konga! men där har man ju inte vägarna förbi!
Har hittat en teutonia fun på blocket som jag vill köpa men männsikan svarar ju inte på sms. typiskt nu hinner den säkert bli såld bara därför.
fabi- kanske sälja den till mig, min gubbe är av den händiga typen!
fabi- har du några bilder? jag är väldigt intresserad!
maila mig, sarahlergell@hotmail.com
akut tips mottages, sonen kom hem o berättade att imorgon fredag skall de vara utklädda i skolan temat är ufo/rymden.
har ingen aning om vad jag kan fixa så här snabbt så tips tack...
Grrrr, våran vagn gick sönder i söndags. ena fästet till kjulaxeln lossnade i svetsen, Det har hänt en gång förut och då svetsade gubben men det höll uppenbarligen inte.
F*N
Jag behöver köpa en ny vagn och vill ha en med svängbart fram oc h vändbar sittdel dock inte buggan, men jag hittar ingen för min plånbok....
någon här som kan det här med vad som gäller som hobbyverksamhet
ingen här som har en lekbåge till en babysitter liggandes!
ekorren, skulle du kunna fota den o vill du sälja eller långa ut den ifall den kan passar.