K*B*N, pratar del 11
Lindadjo, trist att du inte fick med dig allt till garderoben, men du/ni är välkomna ner igen!
Snygg tavla!
Lindadjo, trist att du inte fick med dig allt till garderoben, men du/ni är välkomna ner igen!
Snygg tavla!
Nu har jag rensat ut vintermössor och handskar. Men så blev jag lite frågande, har alla lagt undan vinteroverallerna nu? Vad använder barnen på dagis då?
Har verkligen noll koll, men hon har fleecefodrat regnställ, vanligt galon och ett vind/vattentätt ställ. Men inget "varmt" förutom det fleecefodrade stället och det bör väl vara bättre nu än att ha overallen på dagis???
En dag som denna är det ju inte aktuellt med vinteroverall, men är det bara 5 grader och kallt?
Undrar om vi fått bebis i tråden i natt?!?!
Helt slut för övrigt. Vissa dagar är inga bra graviddagar... Är nog inget egentligt fel på mig men är HELT slut och har legat och pressat tänder i natt. Sen drömmer jag om sex eller trevliga dater typ varje natt!
Helknas, i natt var det någon kille (vet faktiskt inte om det var maken!
, men det var någon man i alla fall.
) som tyckte jag var såååå snygg och vältränad. Så det måste varit lite önsketänkande! Haha!
Krya på dig Asereht! Usch för att vara sjukare än barnen. Hoppas de och Lindadjos blir bra fort.
Lindadjo, fin lampa!! Var det den som var sönder som du lyckades så bra med ändå?
Tvätta overaller skulle man ju kunna ägna dagen åt kanske.
För övrigt så pratade vi om att åka till Gotland i sommar med kompisar och hälsa på Ekorren bl.a. Och då sa vi att vad synd att inte barnen somnar i vagn på kvällen, Lite lättare att vara ute och grilla t.ex då. Men så insåg vi att det vet vi ju faktiskt inte. Men tänk så mysigt att sova i en vagn! Jätte smart tänkte jag då tar vi med båda buggorna. MEN dottern får ju inte plats under Camen, men hon skulle ju få plats i en ny Bee!!!! Så frågan är om vi inte måste ha en?!
Alltså hon får inte plats under sufletten i Camen...
Sjalen jag köpte till bebis på mässan!
www.edenbaby.se/images/wbs_kamava_300.jpg
Helt slut, jag hinner inte med här.. Hemma sent igår (meandi-party hos kompis - men kors i taket köpte inget!!!) och sen hade maken redan lagt sig. Det visade sig att han skulle upp 04.40 i morse och till på köpet så vaknade ju lilleman ett par gånger i natt och idag fiser han som en hrm, ja, det luktar apa och han är röd. Vad han fick i sig igår vete katten dock.
I dag var jag hos bm, och jag har väl sagt att jag tyckt att magen var stor denna gång! Haha, jag ligger på sfmått för tvillingar! Hahaha! Magen ligger jätte högt sa hon så att egentligen tyckte hon inte att vi skulle räkna måttet denna gång för det gills inte. Magen börjar alltså högt upp och eftersom de mäter nerifrån så hoppas vi väl att bebisen ska sjunka neråt sedan.
Annars så var värdena bra, lite äggvita i urinen, men mår ok och det lämnas till lab ifall. Har varit och tränat ikväll och mamma var barnvakt. Maken är i Umeå.
Mamma frågade om hon fick vara med på förlossning! Haha, det skulle jag ALDRIG kunna tänka mig, då föder jag hellre själv! Har ni sett Solsidan? Behöver jag säga mer? Vi skrattade gott åt det sist för när lilleman föddes så var ju min pappa upptvingad av mamma till förlossningen för att kolla hur det gick. Mamma var på samma sjukhus för sina ryggsmärtor samtidigt. Precis när maken försvann ur rummet (jag fattade ingenting) så kom första krystvärken!!! Han hann tillbaks innan sonen var ute, men det var något rörigt ett tag kan man säga. Så nej, någon mamma på fl vill jag inte ha!