• passau

K*B*N, pratar del 11

I hade texten till Gud som haver med melodi blinka lilla stjärna som jag gillade :)

• passau

Gillar Elsa, Agnes, Emmy å Molly... Killnamn hade vi problem med Själva så d kan jag inte tipsa

• passau

Adam Erik elias hade vi med... Harblivit rejält blåst på T 2 ggr... Anmältmen lär intehända ngt... Bokat spa med mamma å syster nästa v.

• passau
    Pruseluskan skrev 2010-07-27 10:36:36 följande:
    man kan färga med panduros textilfärg, jag gjorde det på min solblekta coco-klädsel.
    Nice!
  • passau

vi köpte en tvilling spelare på clas olsson å den e kanon! 990:- tror jag den kostar...

har en singel över om någon letar med 220v kabel

• passau
    Pruseluskan skrev 2010-07-27 23:00:08 följande:
    zasata skrev 2010-07-27 20:41:21 följande:
    vad har kjell för något? hittade inget på lindex. men köpt massor på cb.kids i ett par omgångar.. och på lite andra ställen. tipsar om stävlarna på CB!
    bra portabel dvd spelare Jag funderar starkt på en Iphone 3gs, hur många Gb har ni? frk s assse? nån mer? Vit/svart? hjälp!

Har en svart med Rosa skal 16gb är jättenöjd men måste rekommendera skärmskydd... Min är rejält repig! Eller så e jag extra klantig har kollat på en dokumentär om en tjej som gick i kloster... Shit vad jag bölade... Något jag aldrig gör till vanlig film... Tänkte att man inte fått sina barn och sen inte fått träffa dem, då va d kört
  • passau

Ase: Låter som skrea strand... Där vi bodde på hotellet för en månad sen

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11