Inlägg från: Ekorrfamiljen |Visa alla inlägg
  • Ekorrfamiljen

K*B*N, pratar del 11

Lokatt: Det är obligatoriskt med hörselkontroll runt 4 års ålder här, men Vendel fixade den inte i våras och än mindre nu, så han ska bli kallad när han fyllt 5 istället. Han hör ju om man viskar "godis" så det är nog rätt okej med hans hörsel.

Sitter och ska fixa traderapaket. Först tog mailingbagsen slut, men jag fick nya med posten idag. Sedan tog mina adresslappar slut och nu är frimärkena också slut. *ger upp* Får lämna in de sista paketen hos ombud.

Weeei, skulle inte våga låta maken knipsa, tääänk om man vill ha en till. Drömmer En tjej jag känner hade knipsat sina äggledare och träffade ny man.. Det blev dyyyrt med IVF, men nu har de en liten tillsammans iaf.

Gud hjälper den som hjälper sig själv.. Inte f*n blev jag med barn för det!
  • Ekorrfamiljen

Åh, vad kul med "billiga" regnbågsset. Jag är som Frk S!! Jag vågar inte använda det som är för fint, så vi har massor av oanvända kläder i garderoberna. En del åkte på T nu och resten får Vemund ärva.

Sarah: Grattis till bra förtjänst på Lövsta!!! Jag hade ju inte så mycket saker, så jag hade inte räknat med mer än 500:- men jag fick iaf det dubbla. *lägger ut mer på T* Har lyckats sälja lite på loppi.se också!

Nemia: Har ni kollat gluten på Novah? Vemund är superlös i magen nu, men det beror nog på att han är så förtjust i mina linfröscones.

• Ekorrfamiljen

Jag tänker också på dig Prus!

Herregud, vad har jag gjort för att få en så morgonpigg unge? Vemund vaknar tidigare och tidigare för varje morgon och det är lögn att få honom att somna om. Idag vaknade han kvart i 7 och vägrade ligga kvar. *gäääääsp*

• Ekorrfamiljen
    Lokatt skrev 2010-09-09 09:51:47 följande:
    ska vi byta? vad skönt att han sover så länge svarar jag nämligen på det
    Meeh, mina andra har ju lätt sovit till 9-10.. Tröttsamt ju. När går din/-a upp?
  • Ekorrfamiljen

Skönt att du kunde ha mamma med dig Pruseluskan! *fortsätter hålla tassarna*

• Ekorrfamiljen

Lider med dig Asereht. Jag har likadant här, bortsett från mensen. Å andra sidan så blödde jag min menskopp full på två timmar vid senaste mensen. Inte skoj!!! *kramar om*

• Ekorrfamiljen

Hmm, har Posten höjt sin portotabell eller? Jag var just och postade paket hos ett ombud och det blev 12-24 kr dyrare PER PAKET än jag räknat med. (Då hade jag räknat med både vikt och skrymmande.) *surar*

• Ekorrfamiljen
    Fröken Småland skrev 2010-09-09 18:20:14 följande:
    Nej, det tror jag verkligen inte? Har du fått hjärnsläpp och konsekvent lagt dig över varje portogräns istället för under?
    Asereht skrev 2010-09-09 15:12:28 följande:
    Koppen funkar heller inte så jag kör med blöjorna, undrar hur länge det ska hålla på med detta störtblödande. Man blir ju lite handikappad!
    Men då borde det ju blivit billigare eller? Jag tyckte att jag tog i extra på frakten på varje paket, men ändå ville de ha mer i porto per paket hos ombudet.. *surar vidare*
  • Ekorrfamiljen

Haha, nej dum är jag inte men ibland är inte amningshjärnan på topp.. Men jag tror faktiskt på det sistnämnda i din konspirationsteori! Hon stoppade säkert mellanskillnaden i egen ficka! Demon 

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11