• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

hemma från dagens skola, jag är såå slut i huvudet, igår var det skola-långpromme med hundar-körlektion-plugga-hundar-hämta skola-städa-laga mat-kurs-ipoträning-sova. Inte en sekund över, på riktigt! inte tid att sitta och äta, inte läsa tidningen, knappt gå på toa Idag är det likande schema, fast jobb i eftermiddag.
    Strax ska jag hämta dottern och åka till läkaren och göra mer på hennes allergi-utredning.

Sååå... gnällt av mig

fr.s, får du ihop det med skola? Jag måste beställa svenska bok *kom ihåg*

A, alltså, det är så svårt med pris! Regnskyddet.. hmm ska kolla lite. Har tänkt angående åkpåsen, jag tror jag ska sälja den med vagnen, är rätt säsong för att sälja vagn komplett med åkpåse, kanske gör den mer lättsåld.

Jag har inte nog med tid!
  • Lokatt
    Kavat skrev 2010-08-30 19:43:28 följande:
    Tröttsamt...
    Åkte in tiill Östa hela familjen för kontrollröntgen av sonens ben, halvt företag att komma i tid och så visade det sig att det var imorgon vi skulle vara där. De var snälla och vi fick göra det ändå. Släpper av maken som åker till jobbet och sen ringer bvc och undrar vart jag är... För man har ju inte bvc-tid samma dag som man har annat inbokat, eller hur? Drömmer
    hur var det med benet då?

korren, just det, imorgon har jag tid att skicka din overall Visst köpte jag den utan luva? eller ska jag behöva leta gärnet?
  • Lokatt
    Kavat skrev 2010-08-31 13:14:14 följande:
    Spöke

Liten går inte upp i vikt som han ska. *gråter* Jävla skitsvamp att ställa till det. Hade väl en känsla att han faktiskt var hungrig hela tiden. För när han ätit typ fem timmar i rad har han sovit något längre.. Men hur ska man hinna amma mer än hela tiden, vilket jag ju redan gör?  F-n....
    jobbigt! hoppas det blir bättre snart
  • Lokatt

dottern fick ta en sänka i armen, jätteduktig var hon! Svar om nån vecka, de passade på och kollade nötter. Äpple som jag ville att de kollade ville de inte göra dock?!

nu har jag inhandlat världens finaste overall och vantar till minstingen, finare än regnbågen tom! Småfolks bruna med gröna äpplen! Kyss dubbel dragkedja och verkar bra Betala och blunda

• Lokatt
    Fröken Småland skrev 2010-08-31 13:19:45 följande:
    Jag får hjärnsläpp! Hur printar man skärmbilden? Jag har gjort det flera gånger innan men nu står det helt still! Jag försöker med knappen med ett inringat fn + ett inringat prt sc men icke!
    alt ctr printscrn

tror jag
    Kavat skrev 2010-08-31 13:16:13 följande:
    Lite snett men inget som besvärar och de tror att det kommer att rätta till sig av sig själv, Men de vill hålla kollen, så ska tillbaks om ett år igen.
    låter ganska bra då med andra ord, bra att de håller koll
  • Lokatt
    Asereht skrev 2010-08-31 15:11:22 följande:
    Allvarligt, det är inte alls speciellt kul att sy sufflett till buggan. Obestämd Inte blir det speciellt snyggt heller. *surar*
    det är riktigt mekigt sittdelstyg, det är därimot lätt och kul!
  • Lokatt
    Ekorrfamiljen skrev 2010-09-01 17:57:34 följande:
    *instämmer*

Har rensat ur massor av oanvända kläder ur Vendels garderob nu, som han aldrig vill ha och som jag inte vill ha till Vemund heller. Får hellre in pengar på att sälja så jag kan köpa nytt som ungarna (och jag) verkligen vill ha!! Till mig själv blir det inte så mycket förstås, men när jag går ner till strl. 42/44 har jag åtminstone massor av byxor. *ser fram emot*

Nu är det föräldramöte på dagis. Höres!
    varför är du inte med i vår "fläsk" tråd? du kämpar väll nu med?
  • Lokatt
    Pruseluskan skrev 2010-09-01 18:07:32 följande:
    Jag vill med va med i fläsktråd! Men jag ska ju (förhoppningsvis) upp lite till....
    haha, du kan ju inte vara med än på många månader ju
  • Lokatt

*läser men har inte så mycket att säga*

• Lokatt

meh, hur söker man på småland på blocket?
    har en vän som är där nere och tänkte kolla läget om man kan skicka han på fynd-tripp åt mig

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11