• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

meh, kronoberg... hum. geografi är inte min grej Drömmer

Jag har inte nog med tid!
  • Lokatt

varför kom inte min sonens fina overall i posten idag!? Gråter vill ju klämma och känna, samt titta på de O så matchande vantarna.
    Och inte kom hundens "vinteroverall" jag köpt heller Dumma brevlåda! Demon

Jag måste tipsa om världes fiffigaste grej!! En liiiiten grej man kopplar till tv`n, en minneskorts och usb-läsare! Med den kan man ta vad man vill från datorn, familjekort, filmer, tv-serier ja allt man kan lagra via datorn från nätet, kameran osv. och spela upp i tv`n! Bye bye dvd, när man kan köpa en liten usb-stick och lagra många filmer i!

• Lokatt
    Asereht skrev 2010-09-02 15:09:21 följande:
    Jag väntar också på post. En ullfleeceoverall från minimundus. Min brevlåda är också dum!

Min man var snäll, han tog med paket som skulle kommit imorgon annars

nu ska jag prova den fin fina overallen och hoppas den passar

• Lokatt

prusse, tänker på dig. {#emotions_dlg.flower} 

• Lokatt

fr.s hjälp mig!! behöver köpa en sista skolbok, adlibris och bokus har jag koll på, men det finns en tredje sida med ännu bättre priser, minns inte alls namnet, hjälp?!

• Lokatt
    Pruseluskan skrev 2010-09-02 22:23:24 följande:
    man kan se kromosomavvikelseer på nr 21, 13 och 18... och vad jag förstår så kan man få en änu djupare analys av alla kromosomet.......
    jag vet ingenting....
    vet bara att jag inte orkar sova för jag orkar inte drömma och jag orkar inte vakna upp och inse att jag inte drömt allt.......
    men du, de allra, allra flesta som går vidare får ju beskedet att det inte är någon fara.
    fast jag förstår om det är svårt att tänka så nu...
    tänker på dig iaf. och hoppas du finner lite ro i natt ändå.
  • Lokatt

jag jobbar ju med utvecklingsstörda, lika så min man... fast i våra fall så jobbar vi med vuxna/unga vuxna...

• Lokatt
    Pruseluskan skrev 2010-09-03 10:49:39 följande:
    vad ska nålas?
    nålas! haha snyggt uttryck
  • Lokatt
    Ekorrfamiljen skrev 2010-09-03 13:25:41 följande:
    Våra näsvingar! Fjortispunktnu ungefär! Men jag är nöjd!!

Ja, det var verkligen inte kul när Vemund föddes och man inte visste om det var något mer som var fel. Ibland är det ju fel på inre organ också när armar/händer är missbildade. Dessutom var han så svår att få kontakt med att jag var rädd för hjärnskador också. Nu vet jag ju att så inte är fallet, så jag är lättad över det, men då var det tungt.
    jag har i nästan
  • Lokatt

haft lååång dag på utställning, en av hundarna blev Best in Show 4:a!

Nu har jag läst ikapp, ska sjunka ner i soffan nu isället.

Men Asereht tittade du min länk jag skickade för några dagar sen på en ganska snygg tröja i 140? Tror de hade mer i den stl på cb-kids, de har nåt erbjudande nu med...

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11