Inlägg från: Asereht |Visa alla inlägg
  • Asereht

K*B*N, pratar del 11

Pruseluskan skrev 2010-05-16 21:31:27 följande:
    verkligen, aldrig mer nytt....
    Min man ger mig "onda ögat" när han ska lasta vagn för jag står alltid bredvid och säger aaaaaaakta....
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Asereht
    Pruseluskan skrev 2010-05-16 22:32:42 följande:
    hua.... billigt som tusan ju. Men jag blev mer kär i denim-grodan. Min "hat"färg är just vinröd, eller som denna annons sa rödvins färg
    Det går ju att ha cambas på frog vettdu om man inte hittar en beggad frogklädsel i trevligare färg. Jag har ju lyckats köpa på mig både ny frog i sand, beggad denim och en klarblå cam.
  • Asereht
    Riskiflickan skrev 2010-05-16 22:39:39 följande:
    jag gillar den orangea färgen på frog....
    Den orange är fin, den är väl marin på insidan va? Skulle kunna tänka mig en sån. Bra mkt bättre än den beigegula quilten iaf. *s*

Men det är sällan man ser orange frog.
  • Asereht
    Pruseluskan skrev 2010-05-16 22:52:40 följande:
    oj så fin! Det är ju hel fint, jag är helt alergisk mot den nikotingula, det har gjort att jag nästan helt räknar bort grodorna ur tanken... men hur stor är din som åker den där ?
    Men hallå fröken! Man skaffar cam topset och har på grodan. Man behöver bara byta sufflettfästen, bågarna är samma sen kan man ha alla cams godbitar om man inte vill sy själv.

Som sagt, all camklädsel går att ha på Frog.
  • Asereht
    zasata skrev 2010-05-16 23:05:48 följande:
    Jag tycker ni är roliga tjejer, det är ofta ni har råkat köpa på er saker..
    Det är hemskt när man råkar snubbla över något och det bara slinker med liksom!
  • Asereht
    Riskiflickan skrev 2010-05-16 23:17:16 följande:
    finns ganska ofta på mitt favvoställe, ebay
    Jo men sällan man sett dem på stan, tror bara jag sett en på blocket också sedan jag började intressera mig. Men på e-bay är de vanligare det har jag sett. Men jag har bara kikat lite på e-bay uk. Det är så få som skickar utanför gränserna där så jag lessnade kvickt. Förr kollade jag mkt vagnar på tyska e-bay men nu håller jag mig i sv.
  • Asereht
    Riskiflickan skrev 2010-05-16 23:30:25 följande:
    jag köpte ju min frog från holland.... så jag håller mig där, i tyskland å på engelska ebay.... däremot den nygamla svenska ebay ger jag inte mkt för, den är ju jättekrånglig att få bra sökresultat ifrån.....
    Svenska e-bay är kass. Nu har jag iofs inte kikat på mkt länge men sist jag kikade där så var det kasst. *s*

Holland har jag undvikit av språkförbistringsanledning. Går ju bra så länge det är tyska eller engelska sen blir jag rädd.
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11