K*B*N, pratar del 11
Alla mina grabbar på en och samma bild (inte helt lätt). Tänk om man kunde få syrran att ställa upp också. Ska försöka tvinga henne när hon är hemma sen.
Alla mina grabbar på en och samma bild (inte helt lätt). Tänk om man kunde få syrran att ställa upp också. Ska försöka tvinga henne när hon är hemma sen.
Kikar in lite snabbt, Är hemma och vänder, måste äta lunch och tanka, byta på lillgrisen och ta ut hunden sen ska jag iväg igen.
Igår hade vi åska så jag fick ha en internetfri dag.
Det är fortfarande tokvarmt här. Åskan gjorde noll nytta, det är kvavt och varmt vilket som vanligt ger mig huvudvärk. Förutom det är det ju skönt men jag måste hitta ett vettigt solskydd till vagnen. Gärna nåt som kan användas på båda vagnarna. Jag och parasoll är inte riktigt överrens så det måste bli nåt annat. *suck*
En liten rolig sak som är ganska hemlig och inte helt klar än är *viskar* att vi troligtvis kommer att vara på Liseberg 2 juli. Makens firmas årliga "get together" med anställda och familjer på grönan kommer i år att ske på Liseberg istället. Mat och övernattning på hotell ingår. Fatta att jag inte tycker att maken ska byta jobb! Andra firmor involverar aldrig familjerna i massa skoj! Täntke vi skulle kolla vad det skulle kosta att natta en natt eller två till så att man kanske skulle kunna gå på Unvierseum också. Jag har aldrig ens varit i Göteborg så det känns jättespännande! Hållt tummarna för att det inte blir några ändringar nu!
Vi var på bvc imorse och vägde och mätte lillnöffe. Han är nu 62 cm lång och väger 6060 g. Växer mkt snabbare på längden än på bredden precis som sina syskon. Lika bra det så han inte brås på mig som bara växer på bredden.
Kikar in senare när vi är hemma igen. *vinkar*
Uttråkad, inget kul på tv, inget kul på Tradera och inget kul på Blocket. Vad ska man hitta på då?
www.aftonbladet.se/nyheter/article7157468.ab
Så fel det kan bli!