Inlägg från: Asereht |Visa alla inlägg
  • Asereht

K*B*N, pratar del 11

Nifelheim skrev 2010-05-18 07:51:26 följande:
    Det är nog allra mest för att jag redan provat sport som jag är lite sugen på Vibe. Tycker att den är snyggare (mer ren liksom, har svårt för plåtter). Nåja, den camo-blå sporten dyker ju åtminstone upp ibland. Borde inte vara allt för svårt att dölja camo-tyget. Jag gillar camoflauge annars, men INTE i blått. *rysa* Elric säger att det ser ut som moln dock, vilket ju låter bättre än camo :-P
    Tänk vad fin den blå skulle varit med prästkragar istället för cammo. *drömmer*

En dyna så ser man ju inte cammon.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Asereht
    Pruseluskan skrev 2010-05-18 09:41:16 följande:
    åkpåsen tyckte jag va rätt okej...*väntar på högljuda protester*

http://www.familjeliv.se/hem/asereht/gallery/phpyvilwf.png

• Asereht
    Pruseluskan skrev 2010-05-18 09:44:37 följande:
    Ont i skallen, tror det vankas regn och ruskväder inom kort....
    Ja det är nog på väg mot er. Här har det regnat men är nu bara så där grått och trist "regnet hänger i luften" väder. Men det gör inget för jag har saker inne att greja med.
  • Asereht
    Pruseluskan skrev 2010-05-18 10:35:51 följande:
    well I guess I deserve that ! Men jag gillar lite sådant, so hit me! Jag är ju helt kär i min  cherry blossom och den är kanske lite åt samma håll. *tar skydd för flygande tomater*
    Nä cherryblossom är fin. *gilla*
  • Asereht

Sitter och kollar på min lillskrutt som ligger och surrar på golvet. Han är så nöjd när han vänder sig. Fast ibland kommer armen i kläm och då blir han skitsur!

• Asereht
    Pruseluskan skrev 2010-05-18 11:14:09 följande:
    nawwwe! Är han inte välldans lik dig? Söt som socker är han hur som! Vart håller Ekorren hus ? - Hur går det med unge herr V, har ni fått lite fler timmar på förskolan? hur funkar det? - Vad gillar du din sing nu när du kört den ett tag?
    *ha ha* Måste vara det där inteligenta uttrycket med öppen mun som gör det.

Vet inte riktigt än vem han är lik. Han är lite av en blandning mellan mini och mellanbus. Mellanbus är den som är lik mig som barn (ännu mer lik min syrra som barn faktiskt) och storbus och minibus är mer lika pappa som barn.

Vi får se hur det blir med nöffeliten.
  • Asereht

Lillgrisen håller iaf på att tappa hårfärgen så han blir ett ljust barn som vi andra.

Vi har alla varit blonda som barn, både maken och jag var riktigt ljusa. Dottern var ljus, storbus har varit närmare vitblond men börjar mörkna nu. Mellanbus har varit ljus men minibusen han har haft samma färg på håret sedan han föddes dvs brunt. Han har dock lite ljusare vid ena tinningen precis som jag. Lustigt det där! Men lillgrisen håller på att bli ljus, allt underhår är blont och det övre "tappar" mer och mer färg.

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11