Inlägg från: Lindadjo |Visa alla inlägg
  • Lindadjo

K*B*N, pratar del 11

Hejsan kompisar! Jag hinner inte läsa ikapp så mycket just nu, men tittar nog in lite senare ikväll och läser ikapp.
    Ville bara säga att jag fick ett brev med en tid till gyn idag, överraskande snabbt faktiskt. Har fått en tid 11 januari redan
    Nu ska jag städa upp i köket efter middagen, slänga ihop en deg och lägga pojkarna.

2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo

OKEJ!!!! Jag försökte hålla mig, men jag KAN inte!!!! Jag fick Plus igår!!!!!!!!
    Adam kommer hem från Spanien om 3 timmar, jag tänkte jag skulle vänta tills jag sagt det till honom först, men det han inte vet, har han väl inte ont av

2010 blev ett bra år! Har +:at
  • Lindadjo
    Ekorrfamiljen skrev 2010-12-17 11:56:50 följande:
    Weeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiii!!! *gör vågen* GRATTIS GUMMAN!!! {#emotions_dlg.flower} {#emotions_dlg.flower} {#emotions_dlg.flower}
    *Hänger med i vågen* När var det du var beräknad till???
  • Lindadjo

Jag kan knappt fatta det, jag gjorde ett negativt test för en vecka sedan ungefär, bara för att kolla så jag inte var gravid innan julbordet Men i veckan har jag mått lite illa, inte så där jättemärkbart, men jag har kännt mig lite illa till mods, trodde det var för att jag saknade Adam så mycket nu när han har varit bortrest. Och mensvärk är ju normalt när man väntar på mens. Men jag vet inte vad som fick mig att testa mig igen går kväll. Jag satt uppe till 12 och kollade på en film (avatar) och innan jag borstade tänderna så fick jag bara för mig att testa. Först så blev de bara ett streck, och jag blev sur för att jag alltid ska slösa på de där graviditetstesterna som alltid visar negativt ändå. Men så helt plöttsligt så blir det ett till streck, innan den kommit till kontrollstrecket. Fy fan, vilka känslor det blev. Tårarna sprutade och jag bara satt och hulkade och grät och skrattade på toan hur länge som hellst. Och så var Adam inte ens hemma!!!!! Tur att han kommer hem idag, jag har inte kunnat sova nästan alls i natt! 

• Lindadjo
    Ekorrfamiljen skrev 2010-12-17 12:02:10 följande:
    30 juni, men jag går väl över som vanligt och får på min årsdag 4 juli. När ska du ha nu då?
    Ja, säg det? Hahaha, enligt sista mens så blir det runt 20 augusti. Så det blir väl ungefär en vecka innan det då. Mitten på augusti, eftersom jag fick klarar besked förra förlossningen att även nästa kommer bli med planerat snitt.
  • Lindadjo

Nu får vi bara hoppas att allt kommer gå vägen *livrädd*Förvånad

• Lindadjo

Satt ju bara för någon dag sedan och funderade på att om jag blivit gravid direkt på första försöket så hade jag fått barn nu vilken dag som hellst

• Lindadjo
    Fröken Småland skrev 2010-12-17 12:53:13 följande:

Vill bara säga att jag gjorde buss-inlägget innan jag uppdaterat sidan och sett de glada nyheterna. Annars framstår jag antagligen som lite kall och ointresserad

Nu skall jag tillbaka till föreläsningssalen, har redan suttit tre timmar idag och har två timmar kvar *träsmak*. Men å andra sidan slipper jag städa

Hahaha, det vet jag ju att du inte är
  • Lindadjo
    zasata skrev 2010-12-17 20:12:11 följande:
    Sålten camen nu :(-(

men tänkte beställa en pt här
    www.prams-pushchairs.co.uk

nån som vill sambeställa?
    Hur många gånger har du köpt och sånt en P&T?

Åh, insåg just att OM allt går vägen här, så kommer jag behöva en vagn? Yes!!!! Som jag har saknat mina goda vänner, barnvagnarna! Jag har nästan raderat de ur mitt minne helt, de finns ju inte längre i mitt liv. Jo, det finns. För jag har ju några kvar uppe på vinden, men det är ju ingen som används.

Så, alla ni med bugaboo... är det någon som planerat att sälja sin (med liggdel) om typ 8-10 månader?
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11