K*B*N, pratar del 11

Jahapp... nu har jag varit på VUL. Allt såg bra ut, som gynekologen sa så är det en levande graviditet som sitter på rätt ställe, men han flyttade tillabaka mig så pass mycket, så jag blev ju lite besviken
Enligt sista mens skulle jag vara i vecka 10 som han sa, enligt mina uträkningar är jag i vecka 9 (eftersom jag har ganska långt mellan blödningarna) men enligt VUL var jag i vecka 7
förstår inte hur jag ens har kunnat testa possitvit när jag gjorde?!? Testade possitivt 16 december, för då hade jag väntat en vecka på mensen. Humm... men det spelar väl ingen roll hur mycket jag tänker och räknar på det, så är det bara. Visar VUL det så är jag väl bara i vecka 7 då
Så då blir det ju ett septemberbarn istället. Eller kanske plockas ut i augusti ändå, eftersom det blir snitt.
Men det var iallafall skönt att få veta att allt ser bra ut Fast nu måste jag ju vänta ännu längre med att berätta det till folk och chefer...
Jag känner mig bara så skeptisk. Är jag i vecka 7 nu så betyder ju det att jag hade ägglossning 7 december, 28 dagar efter mensens första dag och jag har en mencykel på ca 33 dagar. Inte konstigt att vi inte prickat in ägglossningarna tidigare då, om den kommer 5 dagar före beräknad mens! Kan man ens ha det så??? Skeptisk till om gynekologen verkligen mätte rätt. Men det gjorde han säkert. Men det känns ju lite otroligt att jag fick så starkt possitivt test bara 9 dagar efter ägglossningen
Jaja, det tar väl ett tag för mig att acceptera det här, det är väl allt.