Inlägg från: Lindadjo |Visa alla inlägg
  • Lindadjo

K*B*N, pratar del 11

Tant Pruselius skrev 2011-01-09 20:25:53 följande:
    sälja din groda till mig så är det fritt fram för bee
    Nähä, försök inte snika dig före nu! Jag har tingat den om hon säljer!!!!!!
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • Lindadjo
    Tant Pruselius skrev 2011-01-09 20:38:07 följande:
    jaja.... :-P meeen min bebbe kommer ju innan så jag kan ha den tills du ploffar ?!
    Så du skulle bara ha den över våren och försommaren? Tror inte du skulle lämna den vidare så snabbt.
  • Lindadjo
    Tant Pruselius skrev 2011-01-09 20:45:21 följande:
    well, har en förmåga att vilja testa nytt... och min karl är lite vresig på att ha för många kärror på 1gång... kinko!
    Men jag vet att du va först, så jag ska inte knycka den ( som inte ens är till salu )
    Hahaha, japp... om, utifall att den någongång ska bli till salu
  • Lindadjo
    Asereht skrev 2011-01-10 14:11:27 följande:
    Där kommer min stora skräck in, jag fullkomligt hatar att ringa okända människor. Jag har blivit lite bättre men när det gäller mig själv är det fortfarande svårt!

Om man nu ska ringa, hur länge ska man vänta? Det är sista ansökningsdagen idag. Det fanns bara ett mobilnummer till chefen i annonsen vilket är ännu mer otäckt än vanliga telefoner.
    Känner såååå igen mig! Jag hatar oxå att ringa, usch! Jag brukar säga att jag har telefonskräck. Drar mig i det längsta för att ringa.
  • Lindadjo
    Fröken Småland skrev 2011-01-10 20:44:48 följande:
    Har ni sett vilken otrolig mängd inlägg vi har gjort?
    Sjukt! Och över 1000 sidor oxå
  • Lindadjo
    Fröken Småland skrev 2011-01-10 20:48:48 följande:
    Lindadjo: hur går det med illamåendet? Kan du springa bort det? *försöker nå 2000 sidor*
    Jag mådde ju dåligt igår, men idag är det mycket bättre igen *lycka*. Jag har jobbat idag, och det gick bra, men springa går inte nu. Det jag hade kunnat göra är att snöra på mig skridskorna och åka runt på gatorna istället Är rätt trött nu, blir nog en tidig kväll...igen. I morgon är det ju en stor dag då ska vi tjuvkika på lilla bebisen.
  • Lindadjo
    Nifelheim skrev 2011-01-10 20:55:55 följande:
    Gör det inte! Snöra på dig skridskorna alltså. Det är svinlätt att kräkas när man viker ihop sig på det viset *fniss*.

Åh, avundsjuk på er morgondag. Håller tummarna för att allt står rätt till Hoppas du på en eller två?
    Fy fan!!! Jag hoppas såååååå inneligt att det är EN!!!!!! 2 skulle bli sååå jäkla dyyyyrt! Byta bil, byta hus osv. Nej tack! En om jag får be
  • Lindadjo
    Tant Pruselius skrev 2011-01-10 22:33:48 följande:
    ååå kolla www.tradera.com/Retro-AWN-i-mycket-bra-skick-... vill ha!

klar röd? - www.tradera.com/Lodger-Bunker-akpase-auktion_... finns den inte utan dessa märken? gillar modellen men skulle gilla den mer utan märkena...

gillar denna - www.tradera.com/Akpase-BUGGYSNUGGLE-till-alla
    någon med erfarrenhet? kanske i Been?
    Buggysnuggle! Oh yes!!! Jag har haft 2 stycken, och den ena var faktiskt precis en sån du länkar till. Kanske det är min gamla? Älskar de påsarna, de är ganska stora så min gissning är att de ser lite stora ut till en bee, men det är min gissning det.
  • Lindadjo

Jahapp... nu har jag varit på VUL. Allt såg bra ut, som gynekologen sa så är det en levande graviditet som sitter på rätt ställe, men han flyttade tillabaka mig så pass mycket, så jag blev ju lite besviken 
    Enligt sista mens skulle jag vara i vecka 10 som han sa, enligt mina uträkningar är jag i vecka 9 (eftersom jag har ganska långt mellan blödningarna) men enligt VUL var jag i vecka 7 förstår inte hur jag ens har kunnat testa possitvit när jag gjorde?!? Testade possitivt 16 december, för då hade jag väntat en vecka på mensen. Humm... men det spelar väl ingen roll hur mycket jag tänker och räknar på det, så är det bara. Visar VUL det så är jag väl bara i vecka 7 då   Så då blir det ju ett septemberbarn istället. Eller kanske plockas ut i augusti ändå, eftersom det blir snitt.
    Men det var iallafall skönt att få veta att allt ser bra ut Fast nu måste jag ju vänta ännu längre med att berätta det till folk och chefer...

• Lindadjo

Jag känner mig bara så skeptisk. Är jag i vecka 7 nu så betyder ju det att jag hade ägglossning 7 december, 28 dagar efter mensens första dag och jag har en mencykel på ca 33 dagar. Inte konstigt att vi inte prickat in ägglossningarna tidigare då, om den kommer 5 dagar före beräknad mens! Kan man ens ha det så??? Skeptisk till om gynekologen verkligen mätte rätt. Men det gjorde han säkert. Men det känns ju lite otroligt att jag fick så starkt possitivt test bara 9 dagar efter ägglossningen
    Jaja, det tar väl ett tag för mig att acceptera det här, det är väl allt.

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11