Inlägg från: Lindadjo |Visa alla inlägg
  • Lindadjo

K*B*N, pratar del 11

zasata skrev 2010-12-17 20:36:01 följande:
    Sålde min idag... med två topsett, liggdel, åkpåse, bumberbarskydd, servicekitt,  krokar till skötväska... för 4500
    Det var ju bra pris det, för den som köpte alltså. Men det hjälper inte mig efter sommaren

Får väl köra super-duper-retro tills jag hittar nånting. Jag ser ju några bugaboo som rullar här i stan, smidigast skulle ju vara att få köpa en av de, men vad ska man göra? Stanna de på stan och lämna telefonnummer och be de ringa mig när det är dax att sälja eller? hahaha
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • Lindadjo
    Nifelheim skrev 2010-12-17 21:20:04 följande:
    Jag vill bli av med min frog Lindadjo.. Den är väl fixad och klar lagom tills dess kanske.. Fast HELST skulle jag ju vilja få något eget att stoppa i den.
    Sounds interresting! Har ju köpt några vagnar av dig tidigare 
    Det måste i allafall bli en bugaboo, för det är ju typ den enda vagn jag inte fick testa innan, hehe
  • Lindadjo
    Fröken Småland skrev 2010-12-17 22:01:13 följande:
    Lindad, jo: hur reagerade den blivande trebarnspappan?

Haha, lite chockad. Fast inte helt överraskad, eftersom det lixom var planerat den här gången Han både ser fram emot och är lite rädd, fast det är jag med. Usch, jag har ju inte haft speciellt trevliga graviditeter tidigare, så jag bävarinför hur denna ska bli. Hoppas jag klarar mig utan det nedrans hyperemisis gravidarum http://se.babycenter.com/pregnancy/complications/hyperemesis/#4 Ni får hålla tummarna för tredje gången gillt

Asereht skrev 2010-12-18 10:20:28 följande:
    Yeeey! Vi har vatten, det kom tillbaks inatt efter makens insatser. Han satt i pumpgropen mellan 17-21 och var rätt kall coh mör när han kom in (då hade han jobbat 07-16 innan). Hurra för min  man!

Yes! Hurra för Aserehts superhändiga man!!

• Lindadjo
    Riskiflickan skrev 2010-12-19 00:21:24 följande:
    Tar väl ett tag med bebis här, precis fått MF :,( fy så hemskt, samtidigt som man vet att det antagligen var nått som var fel...
    GråterGråterGråterGråterGråter fy vad ledsen jag blir nu {#emotions_dlg.flower}  beklagar verkligen. En stor kram vill jag ge dig nu
  • Lindadjo

Jag vill hemskt gärna oxå träffa så många av er som möjligt! Visst, det är svårt att få ett datum som passar alla, men om vi sätter det datumet så pass tidigt så man ev hinner ta ledigt från jobb och sånt i god tid Hade varit roligt. Allra hellst ser jag ju fram emot att träffa dig Asereht, som jag kännt längst av alla, men aldrig träffat! Det var ju när jag väntade Daniel, och du mellanbusen som vi hängde i samma ankomsttråd En evighet sedan ju!!!! Och aldrig fått till någon träff!!!

• Lindadjo

Jag har varit ute och sprungit i snön, oplogat och lite bakhalt på vissa ställen. Det var rätt trufft, men skönt samtidigt. Skönt att röra på sig, och få frisk luft.
    1 mil på 1 timme, känner inte av någon graviditet än så man får väl passa på att springa så länge det går. Snart hänger jag väl där över toastolen, lika bra att ställa in sig på det, och bli glatt överraskad om det inte skulle bli så den här gången. Även om den chansen är minimalt liten

• Lindadjo
    Fröken Småland skrev 2010-12-19 16:26:33 följande:
    Nu har jag beställt en julklapp till mig själv; en surfplatta. Min man har en iPad och den tycker jag är alldeles för stor (och dyyyyr) utan jag vill ha en 7-tummare. Hoppas den hinner komma innan jul.

God jul Fröken Småland! Tomte
    De bästa julklapparna får man ju av sig själv
  • Lindadjo
    zasata skrev 2010-12-19 20:27:32 följande:
    Bara jag som helst inte vill ha gran.. gud vad leo skommer riva ner..
    Så vilda pojkar som jag har, men aldrig att de rivit ner granen. Vi kör dock med plastgran, för jag är allergisk mot riktiga, tyvärr De luktar ju så gott, inte kan jag ha hyancinter heller...som oxå luktar gott. Nedrans allergier Men det är ju ändå ganska lindrigt om man jämnför med många andra tex barn i tråden.
  • Lindadjo

Du har så fina barn Asereht Jättefint kort. Jag har inte heller hunnit fota eller fixa nånting jag bara jobbar hela tiden ju, kommer jobba ända till dagen före jul, när man man hinna fixa med maten då? Kvällarna är jag helt slutkörd, för det är ingen lugn period på sveriges mestsäljande systembolag direkt. Blä!!

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11