Inlägg från: Nifelheim |Visa alla inlägg
  • Nifelheim

K*B*N, pratar del 11

Tant Pruselius skrev 2010-10-13 10:35:39 följande:
    jag blir lite små svettig över att jag då tar förgivet att allt ska gå bra så skiter det sig så sitter jag där med klädesplagget som den lill* skulle ha när vi åker hem.... tänkte inte alls så med T, och då får jag för mig att jag känner så här för att det är nått som försöker varna mig att vi inte alls kommer få en liten till.....*svamlar* förstår du?
    Sorgen blir inte värre om du i så fall har lite klädesplagg hemma*vet*.

Försök välja att vara lycklig, det låter kanske hårt och konstigt, men går det dåligt så gör det det. Har man försökt vara lycklig under graviditeten behöver man åtminstone inte börja sorgen med att vara slurkörd av oro. Det är ju faktiskt väldigt ovanligt att det händer något med barnet när man en gång sett att allt är bra och det är friskt. Försök fokusera på det och gläd dig fullt ut för det barn du väntar. För visst väntar du ett barn och inte ett missfall etc?
    Jag försöker tänka så, för annars tror jag att man näst intill går under av oro under graviditeten. Sen är det självklart lättare sagt än gjort, men försök iaf.
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim
    Kavat skrev 2010-10-13 11:23:59 följande:
    Ja, tänker "samma"

Jag vill också ha legostad. Ska du köpa? Synd att det inte var här nere då hade jag nog slängt mig på telefonen.
    Nej jag ska tyvärr inte köpa. Lite för mycket pengar och så har jag ingen aning om var jag skulle ställa den, men häftig var den. *sugen*
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim

Jag tvättar också en maskin per dag i snitt och ändå svämmar det över konstant. Och då är vi bara två Förvånad

• Nifelheim

Ase: har du hunnit kolla rattillgången?

• Nifelheim
    Asereht skrev 2010-10-14 18:41:47 följande:
    Inboxa din adress så ska jag packa och se vad det kostar att skicka, så tar vi kontonr sen.
    Nifelheim skrev 2010-10-14 18:22:55 följande:
    Ase: har du hunnit kolla rattillgången?
    Japp, det ligger en ny ratt i garderoben.
    Är du sugen på att bli av med den?
  • Nifelheim
    Tant Pruselius skrev 2010-10-14 18:49:49 följande:
    Denna skulle jag vilja ha bara för att den va såå röd och fin, men jag tycker att scootern är en gnäll och gnisselvag *duckar för ruttna tomater från Nif*
    www.blocket.se/stockholm/Emmaljunga_29868733....
    haha. Inga tomater härifrån. Den ÄR en gnäll o gnisselvagn, men orkar man lägga en stund varje vecka på att smörja är det en uuuunderbar sittvagn.
  • Nifelheim
    Tant Pruselius skrev 2010-10-14 18:43:18 följande:
    hurre ni ni bugga-proffs, vad är det för chassi man ska akta sig för, de glidande? hur menar man med glidande? Jag provrullade en al black -led på mässan, det handtaget "glappade" lite fram och tillbaka... är ni med på hur jag menar? inte sideledes då utan...åt andra hållet

jag har en förkärlek för denim - www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_Cameleon_Den...
    Fortsätter enmansshowen här då. Buggachassin SKA glappa "uppåt". De glidande gled ut i höjdjusteringen på handtaget som jag har förstått det. Förstår du hur jag menar?
  • Nifelheim
    Tant Pruselius skrev 2010-10-14 18:43:18 följande:
    hurre ni ni bugga-proffs, vad är det för chassi man ska akta sig för, de glidande? hur menar man med glidande? Jag provrullade en al black -led på mässan, det handtaget "glappade" lite fram och tillbaka... är ni med på hur jag menar? inte sideledes då utan...åt andra hållet

jag har en förkärlek för denim - www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_Cameleon_Den...
    Och för att gnata vidare så är den på bilden en med ett helsäkert handtag.
  • Nifelheim
    Kavat skrev 2010-10-14 22:50:50 följande:
    Usch ska på efterkontroll i morgon. Fattar inte varför jag tycker det ska bli jobbigt... Vet inte hur många gyn undersökningar jag gjort som gravid med de två sista.... Föda barn gick ju också bra. Och jag tror allt är ok då jag inte sprack något men ändå är det läskigt..
    Jag gick aldrig på min Skäms Tyckte att tanken var helt hemsk, men usch vad jag ångrar det nu.
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11